تعمیرات مبل, مبل

تبدیل مبل قدیمی به جدید

تبدیل مبل قدیمی به جدید شیک و مدرن یکی از بهترین اتفاقاتی است که هر فردی می تواند در زندگی خود تجربه کند. اما این روزها خرید یک مبل نو و باکیفیت هزینه زیادی می طلبد. پس راه حل چیست و افرادی که سرمایه زیادی ندارند چگونه باید از دست مبل های قدیمی خود خلاص شوند؟ در چنین شرایطی می توان با کمی دستکاری ظاهر و مدل مبل را تغییر داد.

تبدیل مبل قدیمی به جدید

تبدیل مبل قدیمی به جدید

تبدیل مبل قدیمی به جدید

شما می توانید با مراجعه به مراکز معتبر و معتبر تعمیر مبل هانی ، مدل مبل خود را تغییر دهید. تغییر مدل به معنای انجام اقداماتی است که ساختار کلی مبل شما را تغییر می دهد و یک مبل قدیمی را به یک مبل جدید و مدرن تبدیل می کند. اما آیا امکان تغییر قاب مبل وجود دارد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، تا پایان مقاله با ما همراه باشید!

 

فهرست عناوین مبل قدیمی به جدید

آیا امکان تغییر مدل مبل وجود دارد؟
چگونه مدل مبل را عوض کنیم؟
تعویض روکش مبل
تغییر رنگ مبل
آیا امکان تعویض قاب مبل وجود دارد؟
هزینه تعویض مدل مبل

آیا امکان تغییر مدل مبل وجود دارد؟

تعمیر مبل فومی در منزل یکی از راه های تبدیل مبل قدیمی به مبل جدید است. در خدمات ما به شما کمک می کنیم تا بهترین فوم را برای مبل انتخاب کنید.

برخی دیگر از تغییرات در تغییر مبل های قدیمی به جدید کاملا تخصصی بوده و نیاز به مهارت بالایی دارد. بنابراین اگر می پرسید که آیا امکان تغییر مدل مبل وجود دارد؟ باید بگوییم که بله؛ اگر این کار را به دستیار او بسپارید.

تعمیر مبلمان قدیمی به جدید

مراکز معتبری که در زمینه تعمیر مبلمان فعالیت می کنند می توانند ساختار کلی مبلمان شما را تغییر دهند و ظاهری جدیدتر و مدرن تری به آن ببخشند. برای این کار از ابزار خاصی استفاده می کنند و مبل های قدیمی شما را طوری عوض می کنند که به سختی باور می کنید چیزی که می بینید مبل جدیدی نیست!

البته مواردی وجود دارد که در ظاهر و زیبایی مبل تاثیرگذار است و بدون تخصص زیاد قابل انجام است. مانند از بین بردن سوختگی مبل با سیگار که قسمت بالای مبل را ترمیم می کند و آن را شیک تر می کند. یا زمانی که چرم در حال کنده شدن یا پاره شدن است مانند تعمیر مبل چرمی کار کنید.

چگونه مدل مبل را عوض کنیم؟

روش های زیادی برای تغییر مدل مبل وجود دارد. هر کدام از این روش ها قسمت خاصی از مبل را تغییر می دهد. بعد از مراجعه به تعمیرکار می توانید دقیقا به او بگویید چه تغییراتی می خواهید. برخی از رایج ترین روش های تعویض مدل مبل شامل موارد زیر است:

تعویض روکش مبل

اگر می پرسید آیا می توان مدل مبل را عوض کرد و به آن رنگ و رویه جدیدی داد، باید بگوییم که بله، با روکش مبل به راحتی می توان ظاهر آن را از یک طرف به سمت دیگر تغییر داد. صاف کننده های مبل، پارچه های مبل قدیمی را با پارچه های جدیدتر در طرح ها و رنگ های مدرن جایگزین می کنند.

تغییر رنگ مبل

رنگ آمیزی روش دیگری است که تعمیرکاران می توانند برای تغییر ظاهر مبل از آن استفاده کنند. اگر رنگ چوب مبل قدیمی باشد تعمیرکاران رنگ های جدیدی روی آن می زنند تا مبل قدیمی به نظر برسد.

تبدیل مبل قدیمی به مدرن

بسیاری از افراد با این سوال مواجه می شوند که آیا می توان اسکلت مبل را تغییر داد؟ خوشبختانه تعمیرکاران ماهر می توانند ساختار کلی مبلمان را تا حد زیادی تغییر دهند. حتی گاهی اوقات، تغییر سبک طراحی مبلمان امکان پذیر خواهد بود.

البته باید به این نکته توجه کنید که امکان تبدیل هر مبل به مدل دلخواه شما وجود ندارد. در واقع باید گفت که هنگام تعویض مدل مبل، فریم کلی مبل حفظ می شود و تنها تغییراتی در آن ایجاد می شود. برای مثال نمی توانید مبل تک نفره را به مبل دو نفره تبدیل کنید. اما می توان دسته و پایه های این مبل یک نفره را به شکلی مدرن و امروزی تغییر داد. گاهی تعمیر پایه مبل و رفع عیوب آن در تبدیل مبل قدیمی به مبل جدید بی تاثیر نیست.

پارچه و متریال مدرن

پس برای عزیزانی که می پرسند آیا امکان تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه وجود دارد، باید گفت که بله. به راحتی می توان دسته مبل چوبی را به پارچه ای با کمی پارچه و متریال مدرن تغییر داد. در اینجا نمونه هایی از تغییر اسکلت مبل را به شما نشان می دهیم.

تغییر مدل مبل قدیمی به جدید

توجه داشته باشید که تغییرات گسترده روی کاناپه و اسکلت مبل حتی اگر بتوان آن را انجام داد، گاهی اوقات به صرفه نیست. زیرا علاوه بر هزینه بالایی که برای این تغییر مدل مبل می پردازید، ممکن است به نتیجه دلخواه نرسید. همچنین تغییر مدل مبل استیل در اکثر مواقع به راحتی امکان پذیر نیست. اما برخی از مدل های استیل را می توان به حالت مبل استیل دیگری تبدیل کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تبدیل مبل قدیمی به جدید-تبدیل مبل قدیمی به جدید-تبدیل مبل قدیمی به جدید-تبدیل مبل قدیمی به جدید-تبدیل مبل قدیمی به جدید-تبدیل مبل قدیمی به جدید-تبدیل مبل قدیمی به جدید-تبدیل مبل قدیمی به جدید-تبدیل مبل قدیمی به جدید-تبدیل مبل قدیمی به جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *