سرویس خواب

تشک رویال یافت اباد

نمایندگی تشک رویال یافت اباد

نمایندگی تشک رویال یافت اباد :در فرآیند تولید تشک رویال از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود که این مواد اولیه کیفیت نهایی تشک را مشخص می کند که در انتخاب و خرید تشک رویال باید به آن توجه کرد.

اگر تشک استاندارد ستون فقرات را انتخاب نکنید، پس از مدتی استفاده از آن دچار کمردرد و دیسک کمر خواهید شد.

 

 

نمایندگی تشک رویال یافت اباد

نمایندگی تشک رویال یافت اباد

 

 

 

 

تشک سلطنتی

 

نمایندگی تشک رویال یافت اباد

یکی دیگر از گزینه های مهم در خرید تشک سلطنتی برای تخت، ارتفاع و ضخامت ز است که باید استاندارد باشد و ارتفاع تشک سلطنتی بین 20 تا 35 سانتی متر باشد.

هنگام خرید تشک سلطنتی حتما به نوع و جنس پارچه استفاده شده در تشک دقت کنید. پارچه های تولید شده در تشک های شرکت رویال از نخ مرغوب می باشد که در مدل های سوزنی، ژاکاردی و داستی تولید می شود.

نمایندگی تشک رویال یافت اباد

استفاده از پارچه مرغوب در تشک باعث می شود هنگام استفاده از تشک رویال خود احساس راحتی کنید. از این پارچه در تولید محافظ تشک و بالش نیز استفاده می شود.

سایت تشک رویال که نمایندگی اصلی تشک های رویال است اقدام به فروش تشک های برند رویال به صورت حضوری و غیر حضوری می کند تا مشتریان عزیز با خیالی آسوده تشک رویال خود را انتخاب کنند.

 

 

عوامل موثر در تعیین قیمت تشک رویال

 

 

تشک کینگ استاندارد باید به گونه ای ساخته شود که فرد بتواند به راحتی روی آن استراحت کند. در نتیجه هنگام خرید و انتخاب هر تشکی راحتی حرف اول را می زند.

نوع سیستم فنری استفاده شده در تشک رویال با قیمت آن رابطه مستقیم دارد. شرکت رویال در تولید تشک های خود از انواع فنرهای متصل، میکرو فنر و فنرهای مجزا یا جیبی استفاده می کند. رویال در تشک های سری اکونومی و اکونومی از فنرهای متصل و در تشک های لوکس خود از فنرهای جیبی استفاده می کند. فنر تشک یکی از مهمترین معیارها در خرید تشک سلطنتی است.

نمایندگی تشک رویال یافت اباد

شما می توانید تشک سلطنتی را با توجه به نیاز و خواسته خود خریداری کنید. برای هر فرد انتخاب ها و معیارهای متغیری وجود دارد که می توانید با توجه به دسته تشک های رویال بهترین انتخاب را داشته باشید.

نمایندگی تشک رویال یافت اباد

تشک رویال با استاندارد و کیفیت یک تشک استاندارد، خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد. تمامی مدل های تشک رویال دارای گارانتی مطمئن و قابل اعتمادی هستند که بر اساس نوع تشک متفاوت است. یعنی بسته به نوع تشک بین 2 تا 10 سال متغیر است.

رویال تشک با بیش از 40 سال سابقه در زمینه تشک و محصولات خواب توانسته محصولات خود را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت تولید کند. حتی می توانید برای تهیه جهیزیه از تشک های برند رویال با قیمتی مناسب استفاده کنید.

خرید تشک رویال

قبل از خرید تشک سلطنتی حتما لیست قیمت تشک سلطنتی و کاتالوگ تشک سلطنتی را مطالعه کرده و قیمت تشک سلطنتی دو نفره و قیمت تشک سلطنتی یک نفره را مشاهده نمایید. . قیمت تشک سلطنتی یک نفره اصل و قیمت تشک دونفره سلطنتی اصل با توجه به مواردی که گفتیم به عوامل مختلفی بستگی دارد.

نمایندگی تشک رویال یافت اباد

 

اندازه و ابعاد تشک سلطنتی

 

تشک رویال اورجینال در سایز و ابعاد تک و دوتایی در کارخانه تشک رویال تولید می شود. ابعاد دقیق هر یک از این تشک ها را در زیر توضیح داده ایم. حتما قبل از ساخت تشک سایز تخت یا تخت باکس خود را به دقت اندازه بگیرید تا در انتخاب تشک تخت کینگ خود دچار اشتباه نشوید. شرکت رویال تمامی مدل ها را در سایز تشک یک نفره رویال و تشک دو نفره رویال تولید می کند.

تشک دونفره رویال در ابعاد 140، 160، 180 و 200 و به طول 2 متر در کارخانه تشک رویال تولید و در بورس کالای خواب به فروش می رسد. قیمت تشک دونفره فنری جیبی رویال، قیمت تشک دو نفره فنری رویال متصل و قیمت تشک دو نفره طبی رویال را می توانید از سایت تشک رویال استعلام نمایید.

تشک شاهی تک نفره

تشک رویال تولید کننده انواع تشک های سلطنتی یک نفره در عرض های 90، 100 و 120 و طول 2 متر می باشد. قیمت تشک یکنفره فنری جیبی رویال، قیمت تشک فنری وصل شده رویال و قیمت تشک تک سلطنتی طبی را مشاهده کنید و تشک سلطنتی خود را خریداری کنید.نمایندگی تشک رویال یافت اباد -نمایندگی تشک رویال یافت اباد- نمایندگی تشک رویال یافت اباد-نایندگی تشک رویال یافت اباد – نمایندگی تشک رویال یافت اباد- نمایندکگی تشک روال یافت اباد-

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *