تعمیرات مبل, مبل

تعمیر مبل استیل قدیمی

تعمیر مبل استیل قدیمی وسایل قدیمی زیادی در خانه ما وجود دارد که به هر دلیلی ترک کردنشان برایمان سخت است، گاهی اوقات پر از خاطره هستند و گاهی به دلیل مواد و کارایی که دارند هنوز قابل استفاده هستند. با وجود شرایط اقتصادی فعلی؛ دور انداختن وسایل منزل و خرید وسایل جدید سخت و گاهی غیرممکن است و نمی توانیم آنها را دور بریزیم.یکی از وسایل خانه که در اکثر خانه های ما وجود دارد مبلمان است. می توان گفت مبلمان چشم خانه شماست. وقتی وارد یک خانه جدید می شوید، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند مبلمان خانه است.

 

تعمیر مبل استیل قدیمی

تعمیر مبل استیل قدیمی

تعمیر مبل سلطنتی قدیمی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از مبل سلطنتی در منزل خود استفاده کرده باشید و همیشه به این فکر کرده باشید که آیا امکان بازسازی یا تعمیر مبلمان سلطنتی قدیمی ما وجود دارد؟

باید به شما بگویم که خیالتان راحت باشد، در ادامه به شما می گویم که چگونه مبل قدیمی عثمانی خود را تعمیر کنیم، برای تعمیر تخصصی مبل خود می توانید به آرکانا اعتماد کنید.

تعویض مبل تختخواب شو

برای تعمیر مبل استیل قدیمی شاید بهتر باشد به شما بگوییم که کلاف مبل گاهی خراب می شود و این باعث شل شدن آن می شود. شل بودن مبل همیشه یکی از ناراحتی های کسانی است که از مبل سلطنتی در خانه استفاده می کنند و فکر می کنند قابل تعمیر نیست! اما تعمیرکاران ما می توانند مبل شما را چک کرده و آن را محکم کنند تا دیگر افت نکند.

تغییر پارچه مبل:

کاملا درست شنیدی! شما می توانید پارچه مبل خود را به راحتی تعویض کنید، اگر پارچه پاره شده، سوخته، آسیب دیده و از رنگ آن خسته شده اید، یا پارچه تغییر رنگ داده است، ما می توانیم پارچه را تعویض کنیم، آن را تعویض می کنیم تا بتوانید خود را تزئین کنید. خانه با یک مبل جدید و تعمیر مبل استیل قدیمی خود را به راحتی.

تعمیر چوب شکسته و تراشیده مبل

یکی دیگر از مشکلات کسانی که از مبل سلطنتی استفاده می کنند شکسته بودن دسته مبل، پایه مبل یا شکستگی چوب مبل است. اما این مشکل قابل حل است و می توانیم قسمت آسیب دیده را تعمیر و رنگ آمیزی کنیم.

خراش هایی که روی سطح چوب ظاهر می شود و بدنه ی فرسوده مبل را نشان می دهد نیز توسط تعمیرکاران قابل رفع است.

تعویض فوم و اسفنج، فنربندی، ورق کار و نیز از دیگر خدماتی است که برای تعمیر مبل استیل قدیمی انجام می دهیم.

تعمیر مبل چوبی قدیمی

تعمیرکاران ما برای تعمیر مبل های چوبی قدیمی می توانند مبلمان شما را به روش های زیر تبدیل به روز اول کنند:

روش اول: ترمیم مبل های قدیمی با مراقبت از پارچه مبل یا روکش مبل
باید به این نکته توجه کنید که پارچه مبل شما فقط لکه دار و آلوده است یا دیگر قابل استفاده نیست و کاملا از بین رفته است؟

اگر پارچه مبل شما از بین رفته و دیگر قابل استفاده نیست، باید آن را تعویض کنید یا از روکش مبل مناسب برای تعمیر مبل استیل قدیمی استفاده کنید. تعمیر مبل استیل قدیمی

اضافه کردن یک لایه چوب به قالب و اسکلت مبل

وقتی به مدت طولانی از مبل های چوبی استفاده می کنید، کاناپه و قالب مبل آسیب می بینند و کیفیت قبلی خود را از دست می دهند. تعمیرکاران ما با اتصال لایه چوبی به اسکلت مبل و انجام یک سری کار تعمیر اسکلت مبل مبل استیل قدیمی را تعمیر می کنند. مشکل شما را حل خواهند کرد.

 ترمیم مبل های قدیمی با از بین بردن خط و خش از روی چوب و بدنه مبل

همیشه بعد از استفاده طولانی مدت از مبل های چوبی دچار خراش هایی می شوند که ظاهر زیبایی ندارند و جلوه مبل را از دست می دهند و به نظر می رسد که مبلمان قدیمی شده است.

اما این کار نیز قابل حل است و می توانید با سپردن مبلمان خود به دست تعمیرکاران ما مبل استیل قدیمی را تعمیر کنید.

تعمیر مبل قدیمی

انتخاب نوع تعمیر کار بر اساس نوع مبلمان شما بسیار حائز اهمیت است که گاهی اوقات افراد از این موضوع غافل می شوند، شما باید تعمیراتی را انتخاب کنید که مناسب انواع مبلمان مانند: تخت خواب راحتی، سلطنتی، نمایشی… که می توانند مبل استیل قدیمی شما را به راحتی و در کمترین زمان و به بهترین شکل تعمیر می کند تا دیگر نیازی به هزینه و تعمیر مبلمان خود نداشته باشید.

در مجموعه خود به شما این اطمینان را می دهیم که از مجرب ترین تعمیرکاران متخصص در انواع مبلمان استفاده می کنیم و می توانند مبلمان منزل شما را به بهترین نحو تعمیر کنند.

میزان ساییدگی چوب مبل استیل:

گاهی اوقات فرسودگی چوب مبل شما به قدری شدید است که تعمیر آن فقط اتلاف وقت و هزینه است و تعمیرات این موضوع را به شما اطلاع می دهد تا بتوانید به فکر مبلمان جدید باشید، اما اگر این فرسودگی شدید نباشد و قابل تعمیر است. مطمئن باشید که در زمان مناسب انجام می شود.

تعمیر مبل استیل قدیمی-تعمیر مبل استیل قدیمی-تعمیر مبل استیل قدیمی-تعمیر مبل استیل قدیمی-تعمیر مبل استیل قدیمی-تعمیر مبل استیل قدیمی-تعمیر مبل استیل قدیمی-تعمیر مبل استیل قدیمی-تعمیر مبل استیل قدیمی-تعمیر مبل استیل قدیمی-تعمیر مبل استیل قدیمی-تعمیر مبل استیل قدیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *