دسته‌بندی نشده, مبل

خرید اقساطی مبل چستر

قیمت مبل چستر ترک

خرید اقساطی مبل چستر طراحی مبل چستر کلاسیک است. مبل های چستر به دلیل شکل P شکل و حجم بالای دسته هایشان معروف هستند. لمس های دست دوز، فرم پاها، سطح پشتی کوتاه و زاویه دار بودن مبل، طرح چستر را خاص و جذاب کرده است.

خرید اقساطی مبل چستر

خرید اقساطی مبل چستر

 

خریداران  اقساطی مبل چستر

در مبل چستر از لمس دست استفاده شده است که شیک و حرفه ای تر از لمس دوخت است و دکمه ها کاملا عمیق و فرو رفته است. لمس دست بسیار دقیق و ظریف است.

یکی از دغدغه های همیشگی خریداران مبل چستر، جدا نشدن دکمه های مبل است. در تولید این محصول تمامی دکمه ها با دستگاه پرس پنوماتیک ساخته می شوند. عملکرد این دستگاه بسیار جالب است. تصویر زیر را ببینید:

خرید اقساطی مبل چستر

در این دستگاه دکمه ها توسط قالب پنوماتیک ایجاد می شود، پوشانده و پوشانده می شود، بسیار مستحکم است و به هیچ وجه با زور جدا نمی شود.در مرحله بعد دکمه ها با نخ ابریشمی روی بدنه مبل کوبیده شده و از داخل به کلاف داخلی مبل منگنه می شوند.

در ضمن دکمه ها و لمس های مبل نیوچستر دارای 24 ماه ضمانت کیفیت می باشد. در صورتی که به هر دلیلی دکمه ها آسیب دید می توانیم از گارانتی مبل استفاده کنیم. کارشناس شرکت آن را در منزل تعویض می کند.

خرید اقساطی مبل چستر

پایه مبل چستر

برای مبل ها نیز از پایه کمکی برای دوام بیشتر مبل چستر  استفاده می شودجنس پایه ها از چوب راش است که در برابر سایش بسیار مقاوم است برای مشاهده رنگ چوب به قسمت راهنمای رنگ مراجعه کنید.

خرید اقساطی مبل چستر

مزیت خرید مبل چستر

تشک های مبل های دو نفره و سه نفره مبل چستر متحرک (دو نفره) می باشد. ویژگی اصلی تشک های متحرک این است که می توانیم هم روی تشک استفاده کنیم و هم زیر تشک را تمیز کنیم.

مزیت دیگر آن این است که به دلیل اینکه به شاسی مبل ثابت نمی شود و جدا است، در هنگام نشستن انعطاف بیشتری دارد و نسبت به تشک های ثابت صندلی نرم تری دارد.این تشک ها دارای زیپ هستند و به راحتی می توانیم آن ها را باز کرده و بشوییم. حتی اگر پارچه آسیب دیده باشد، می توانیم همان روکش را تعویض کنیم و نیازی نیست کل مبل را به کارخانه برگردانید.

خرید اقساطی مبل چستر

ظاهر مبل چستر

عمق مبل نیوچستر عالی است. و برای راحتی بیشتر بهتر است کوسنی برای مبل انتخاب کنید. برای هر مبل دو کوسن مربع و یک کوسن مستطیلی دوخته شد و برای زیبایی بیشتر روی کوسن ها را با روبان تزیین کردیمسینگل نیوچستر به سبک کلاسیک فرانسوی است که ظاهر چوبی خود را حفظ کرده و در عین حال با پایه مبل های دو نفره و سه نفره نیوچستر ظاهر خوبی دارد.

طبق مدل تک برای راحتی بیشتر برای هر نفر یک کوسن مستطیلی در نظر گرفتیم. و قسمتی از دسته چوبی مبل را با پارچه درست کردیم تا زیر دستتان احساس راحتی بیشتری داشته باشد

مبل چستر چیست؟

مبل راحتی چستر یکی از مدل های سبک چستر است. اگر اطلاعات بیشتری در مورد سبک چستر و ویژگی های آن می خواهید،

توجه داشته باشید که مبل های دو نفره و سه نفره چستر دارای پشتی کوتاه هستند و برای کسانی که پشتی بلند را دوست دارند، مدل های تکی  چستر مناسب تر است.

اگر قصد خرید مبل راحتی را دارید پیشنهاد می کنیم قبل از خرید مقاله راهنمای خرید مبل راحتی را مطالعه کنید.

پارچه به کار رفته در مبل چستر

پارچه به کار رفته در مبل چستر کتان تسلا با کیفیت می باشد. پارچه مبل  هانی  یکی از جدیدترین نمونه های پارچه کتان است که ظاهری شبیه به گونی بافت دارد اما ظریف تر و ظریف تر است.

این کیفیت دارای 20 رنگ شامل رنگ های اصلی و پرفروش (از کرم و سرمه ای تا سبز، طوسی و آبی) می باشد. سطح آن ساده و مات است.

پارچه مبل کتان

پارچه مبل کتان تسلا یکی از مقاوم ترین پارچه هاست. آستر پشتی احساس می شود اما خیلی ضخیم نیست. هر رنگ این پارچه از نخ های تیره و روشن تشکیل شده است. این بافت تیره و روشن پارچه، سادگی را از بین برده و مبل را اسپرت جلوه داده است.

مزیت بزرگ پارچه های کتان این است که از پلی استر کمتری در داخل و بیشتر از نخ استفاده می شود. بنابراین تبادل هوا زیاد است و پس از مدتی نشستن احساس گرما نمی کنیم

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

خرید اقساطی مبل چستر-خرید اقساطی مبل چستر -خرید اقساطی مبل چستر -خرید اقساطی مبل چستر -خرید اقساطی مبل چستر -خرید اقساطی مبل چستر -خرید اقساطی مبل چستر -خرید اقساطی مبل چستر-

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *