مبل

خرید مبل راحتی جدید

خرید مبل راحتی
خرید مبل راحتی جدید مبل نوعی مبل است که در مدل های دو، سه و بیشتر طراحی و تولید می شود. معمولا در بدنه مبل از چوب استفاده نمی شود. نه اینکه اصلاً از چوب استفاده نمی شود. یعنی پارچه روی مبل را کاملا می پوشاند.
خرید مبل راحتی جدید

خرید مبل راحتی جدید

نکاتی که قبل از خرید مبل باید بدانید

اگر قصد خرید مبل  راحتی جدید از یک تولید کننده را داریم، باید ویژگی های دقیق تری را در نظر بگیریم و با نگاهی به یک سری نکات، بهترین مبل راحتی را انتخاب کنیم. شاخص هایی مانند تعیین بودجه، انتخاب مبل مناسب برای دکوراسیون و انتخاب رنگ به ما این امکان را می دهد که قبل از خرید اطلاعات کاملی داشته باشیم.

خرید مبل راحتی

زمانی که تصمیم به خرید مبل راحتی می گیریم بهتر است قبل از هر چیزی بودجه خرید را مشخص کنیم تا بتوانیم بهترین مبل راحتی را انتخاب کنیم. قیمت مبل راحتی بر اساس مدل و متریال مورد استفاده برای ساخت متفاوت است .

بوجه خرید مبل راحتی

اگر بودجه زیادی برای خرید مبل راحتی نداریم، نیازی نیست غمگین باشیم زیرا انتخاب های زیادی برای ما وجود دارد. پس بهتر است با خیال راحت در بازار مبل  هانی و فروشگاه های اینترنتی بگردید تا با همین بودجه بهترین مبل را برای خود بخرید.
خرید مبل راحتی جدید

نمایشگاه مبلمان

اما بهتر است بدانید مبل شیک و با کیفیت از برندهای معتبر قیمت بالایی دارد. جدا از قیمت بالای مواد به کار رفته در ساخت مبل، هزینه فرآیند تولید و مسائلی مانند گارانتی و خدمات فروش باعث افزایش هزینه تولید می شود.
خرید مبل راحتی جدید

خرید مبل  جدید مناسب

پس از تعیین بودجه نوبت به تعیین اندازه فضای مورد نظر می رسد. اینکه مبل بخریم یا راحت، کاملا به فضای خانه بستگی دارد. برای این کار باید فضای مورد نظر را اندازه گیری کنیم.
بعد از این مرحله باید یک مبل مناسب با فضای خانه بخریم که نه خیلی بزرگ است و نه خیلی کوچک برای مثال در تصویر زیر نیم ست مبل های ترکی را می بینیم که در فضای باز چیده شده اند. البته باید در نظر داشت که این اتاق فضای بزرگی برای چیدمان دارد.

مبلمان با پایه های چوبی

تعداد مبل هایی که می خریم باید متناسب با متراژ خانه باشد. معمولاً ست مبلمان هفت نفره است اما قطعاً نیازی به خرید ست هفت نفره نیست. مهم این است که تعداد مبل هایی را انتخاب کنیم که به آن نیاز داریم و فضای خانه با آن سازگار باشد. در تصویر زیر ترکیب 8 نفره مبل چستر ترک را می بینیم که در فضایی تقریبا بزرگ چیده شده اند.
خرید مبل راحتی جدید

خرید مبل راحتی

باید به این موضوع توجه کنیم که هنگام خرید مبل راحتی هدف ما فقط راحتی نیست. نه اینکه مهم نباشد اما باید به زیبایی و جذابیت دکوراسیون توجه کنیم. عدم تناسب مبل و یا انتخاب سبک و رنگ نامناسب باعث می شود دکوراسیونی درهم و برهم داشته باشیم. پیشنهاد می کنم مقاله اشتباهات رایج در خرید مبل را مطالعه کنید.

انتخاب مبل مناسب  دکوراسیون منزل

در انتخاب مبل راحتی باید فضای خانه و وسایل تزیینی را در نظر بگیریم تا بتوانیم مبل و اکسسوری را با هم هماهنگ کنیم. مثلا اگر مبلمان مدرن است مبل مدرن انتخاب کنیم یا اگر طرح کلاسیک داریم مبلمان کلاسیک را انتخاب کنیم. در ادامه عکس مبل تختخواب شو چستر را مشاهده می کنیم.
خرید مبل راحتی

دکوراسیون منزل

اگر دکوراسیون منزل کلاسیک باشد و مبلمان اسپرت را انتخاب کنیم هماهنگی فضا از بین می رود و دکوراسیون به هم ریخته می شود. اگر اتاق ما تن، رنگ و طرح های مختلفی دارد، بهتر است مبل راحتی انتخاب کنیم.

انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان راحت

رنگ مبل تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل دارد. پس نیازی به ترس از رنگ های شاد و به اصطلاح جیغ نیست، آن را امتحان نمی کنیم. اما اگر خیلی ریسک پذیر نباشیم می توانیم از رنگ های خنثی استفاده کنیم.
خرید مبل راحتی جدید

رنگ مبل راحتی جدید

برای رنگ سالن پذیرایی بهتر است به اندازه فضا و میزان نور اتاق نشیمن توجه شود. مثلا اگر اتاق نشیمن بزرگی داریم می توانیم از رنگ های تیره و سرد برای مبل استفاده کنیم و اگر خانه جمع و جور داریم از رنگ های روشن برای بزرگ جلوه دادن خانه استفاده کنیم.
خرید مبل راحتی جدید-خرید مبل راحتی جدید-خرید مبل راحتی جدید-خرید مبل راحتی جدید-خرید مبل راحتی جدید-خرید مبل راحتی جدید-خرید مبل راحتی جدید-خرید مبل راحتی جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *