دسته‌بندی نشده

خرید مبل 7 نفره جدید

خرید مبل 7 نفره جدید

خرید مبل 7 نفره جدید امروزه  یکی از اجزای جدایی ناپذیر خانه تبدیل شده است. این وسیله معمولا برای نشستن و استراحت استفاده می شود. اکثر مبل ها برای نشستن یک یا چند نفر طراحی و تولید می شوند. مبل ها معمولا در اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق مطالعه یا اتاق استراحت قرار می گیرند. اسکلت برخی از مبل ها چوبی و برخی دیگر فلزی است.

 

خرید مبل 7 نفره جدید

خرید مبل 7 نفره جدید

خرید مبلمان هفت نفره جدید

برای پوشاندن اسکلت یا بدنه مبل از روکش هایی از چرم، مخمل استفاده می کنند. در این مقاله از مبلمان شهر به انواع مبل و موارد مهم در خرید مبل اشاره می کنیم.یکی از رایج ترین انواع مبلمان، مبل هانی است.

از این نوع مبل نه تنها در منازل بلکه در ادارات نیز استفاده می شود. خرید مبل راحتی هفت نفره جدید به صورت تک نفره، دو نفره، سه نفره، شش نفره و حتی در مواردی سفارشی طراحی و تولید می کنند.

طراحی مبل هفت نفره

مبل ها از مواد مختلفی ساخته می شوند و اکثر آنها دارای پایه های کوتاه و پهن هستند. همانطور که از نام این مبل ها پیداست، راحتی افراد را در حالت نشسته فراهم می کنند و در مقایسه با مبل های استیل قیمت کمتری دارند.

خرید مبل 7 نفره جدید

تنوع خرید مبل های راحتی هفت نفره

امروزه خرید مبل های راحتی هفت نفره با تنوع زیادی در بازار عرضه می شود. تقسیم بندی مبل راحتی هفت نفره می باشد. از جمله مهم ترین انواع این مبل ها می توان به مبل های فوتون، مبل ال شکل، لاوست، چستر، مبل راحتی، مبل مدرن و فانتزی اشاره کرد.

خرید مبل 7 نفره جدید

مبل L شکل راحتی

همانطور که از نام این مدل مبل پیداست ظاهر آن L شکل است. این مبل ها نیز جزو پرطرفدارترین ها هستند، زیرا با ظاهر مدرن شرکت ها و خانه های امروزی مطابقت دارند. مبل های ال به دلیل ساختاری که دارد فضای نسبتا خوبی دارد و جلوه زیبایی به خانه می آورد.

این نوع مبل را می توانید در قسمت های مختلف خانه قرار دهید، زیرا شکل آن بسیار متغیر است. برخی از مدل های مبل نیز مبل تختخواب شو هستند. همچنین در صورت تمایل می توانید قسمت L مبل را جدا کنید

خرید مبل چستر

مبل چستر یا چستر علاوه بر راحتی، شیک و منحصر به فرد است. از نظر ظاهری این مبل ها با دکمه های لمسی ساخته می شوند و برای افراد شیک پوش مناسب هستند. یکی دیگر از مزایای مبل های چستر استفاده از پارچه هایی با تراکم و ضخامت بالا استفاده میشود.

خرید مبل 7 نفره جدید

 کاناپه مبل راحتی

به طور کلی مبل ها جزئی از ست مبلمان هستند. البته گاهی می توانید این مبل ها را به صورت تکی در انواع دو نفره و سه نفره خریداری کنید. کاناپه ها گزینه ای ایده آل برای خانه ها و فضاهای کوچک هستند.

از کاناپه ها حتی در مدارس، ادارات و درمانگاه ها استفاده می شود. کاناپه جای خصوصی ندارد، اما اکثر افراد آن را جلوی تلویزیون خود قرار می دهند.

خرید مبل 7 نفره جدید

ابعاد استاندارد مبلمان راحتی

اندازه استاندارد مبلمان راحتی بسیار مهم است، زیرا غیر استاندارد بودن آن باعث مشکلات مفاصل و درد کمر و گردن می شود. مراقب باشید پشت مبل خیلی کوتاه نباشد و از طرفی در هنگام نشستن گودی پشتی را پر کند.

طراحی مبل راحتی هفت نفره

معمولا مبل های راحتی دارای دسته های پهن و صندلی های راحت و منعطف هستند. بنابراین، آنها در هر شکل و اندازه به فروش می رسند. به طور کلی اندازه مبلمان راحتی با یکدیگر متفاوت است. به یاد داشته باشید که راحتی یک مبل به عوامل مختلفی مانند زاویه پشتی و عمق نشیمنگاه آن بستگی دارد.

ارتفاع مبل راحتی

غرق شدن بیش از حد در هنگام نشستن یا سفت بودن مبل می تواند در طولانی مدت شما را آزار دهد. به خاطر داشته باشید که مبلمان راحتی نسبت به سایر مبلمان ارتفاع کمتری دارند.

مبلمان راحتی هفت نفره

مبلمان راحتی معمولاً به صورت ست های 7 نفره (1 مبل 3 نفره، 1 مبل 2 نفره، 2 مبل تک نفره) و ست 8 نفره (2 مبل 3 نفره، 2 مبل تک نفره) به فروش می رسد. امروزه در اکثر مدل های جدید مبل دو نفره تولید نمی شود و مشابه به صورت 8 نفره تولید و ارائه می شود.

خرید مبل 7 نفره جدید-خرید مبل 7 نفره جدید-خرید مبل 7 نفره جدید-خرید مبل 7 نفره جدید-خرید مبل 7 نفره جدید-خرید مبل 7 نفره جدید-خرید مبل 7 نفره جدید-خرید مبل 7 نفره جدید-خرید مبل 7 نفره جدید-خرید مبل 7 نفره جدید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *