سرویس خواب

سرویس خواب دو نفره

فروش تخت عروس

سرویس خواب دو نفره یک خواب راحت بعد از یک روز طولانی نیاز همه ما انسان هاست. سرویس خواب یکی از ملزومات اولیه هر خانه است که در این میان سرویس خواب دو نفره طرفداران زیادی دارد.بسیاری از زوج ها روتختی عروس را خریداری می کنند و در بین فروشگاه ها و برندهای مختلف به دنبال مناسب ترین روتختی می گردند. فراموش نکنید، خرید هر محصولی نیاز به تحقیق و جستجوی زیادی دارد. به همین منظور در این مقاله هر آنچه که باید در مورد ویژگی های تخت دو نفره بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم. به این ترتیب می توانید

 

سرویس خواب دو نفره

سرویس خواب دو نفره

 ویژگی های سرویس خواب دو نفره

1.1 نوع رختخواب
1.2 رنگ سرویس خواب
1.3 قیمت ملحفه
1.4 اندازه و اندازه ست تخت
2 جزء تخت دونفره
3 سبک مختلف سرویس خواب دونفره
ست تخت دو نفره کلاسیک 3.1
3.2 سرویس خواب دونفره سلطنتی
3.3 حداقل سرویس تخت دو نفره
4 نکته در مورد خرید تشک برای تخت دونفره
4.1 بافت تشک
4.2 پایداری و استحکام تشک

فنر تشک 4.3

نوع ملافه

سرویس خواب ها عموما از چوب، فلز، ام دی اف و ملامین ساخته می شوند. هر کدام از این مواد مزیت های خاص خود را دارند و شما می توانید با سلیقه خود یکی از آنها را تهیه کنید. از انواع مختلف این سرویس خواب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرویس خواب دو نفره چوبی:

چوب ماده ای نرم و انعطاف پذیر است. سرویس خواب دو نفره چوبی ظاهری خاص دارد.
ملحفه فلزی: همانطور که می دانید فلز بسیار محکم است. ست های تخت فلزی در برابر تغییر شکل بسیار مقاوم هستند.
ملافه ام دی اف: اگر در آب و هوای مرطوب زندگی می کنید، ام دی اف مناسب ترین گزینه برای شماست. این ماده با رطوبت سازگاری بالایی دارد و مقرون به صرفه است.

رنگ ملحفه تخت خواب دو نفره

یکی از اساسی ترین ویژگی های ست اتاق خواب که باید به آن توجه کنید ترکیب رنگ آن است. امروزه رنگ های سرد و نود جزو پرطرفدارترین رنگ ها هستند. ترکیب رنگ های غالب ست تخت دو نفره به شرح زیر است:

تک رنگ
دو رنگ
سه رنگ

قیمت ملحفه دو نفره

یکی از مهم ترین ویژگی های سرویس خواب دونفره که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد، قیمت محصول است. قیمت سرویس خواب بستگی به تعداد لوازم آن دارد. هر چه لوازم جانبی بیشتر باشد، قیمت محصول نیز بالاتر می رود. پیشنهاد ما این است که از خرید محصولات جانبی غیر ضروری خودداری کنید و با توجه به نیاز و استفاده خود انتخاب کنید.

اندازه و اندازه ست اتاق خواب

یکی از ویژگی های سرویس خواب دونفره که شاید زیاد به آن توجه نشود سایز تخت است. در انتخاب ست تخت دو نفره حتما وزن و قد خود را در نظر بگیرید. اصولا طول تخت های دو نفره 190 سانتی متر و عرض آنها 135 سانتی متر است. ارتفاع معمولی 40 تا 45 سانتی متر است.

اجزای یک تخت دو نفره

یکی از اجزای سرویس خواب است که می توان از آن به عنوان میز یا مبل استفاده کرد. چیدمان استاندارد سرویس خواب پوف در پایین تخت است.

تخت دو نفره
میز آرایش
کمد
پای تخت
پف کردن

مدل های مختلف سرویس خواب دونفره

در طول دوره های تاریخی، سبک های جدیدی ایجاد شده است که ترکیبی از طرح های مدرن، سنتی و فرهنگی هر کشور است. در ادامه به بررسی مهم ترین طراحی های سرویس خواب دو نفره می پردازیم.

سرویس خواب دو نفره کلاسیک

این طرح یکی از قدیمی ترین طراحی های سرویس اتاق خواب است که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. بارزترین ویژگی این سبک استفاده از مصالحی مانند چوب است. امروزه برای ساخت این محصولات علاوه بر چوب از ام دی اف نیز استفاده می شود. مجموعه اتاق خواب دو نفره کلاسیک تقریباً فضای زیادی را اشغال می کند و برای چیدمان اولیه به اتاق نسبتاً بزرگی نیاز دارد.

سرویس خواب دونفره رویال

این طرح که کمی قدیمی به حساب می آید در دهه های گذشته بسیار محبوب بوده است. اساس ست اتاق خواب دونفره  منحصر به فرد و مجلل است و نمادی از ثروت و تجمل است. توجه داشته باشید این سرویس خواب سنگین است و جابجایی آن به زمان و انرژی زیادی نیاز دارد.

فضای تخت خواب دونفره

اگر فضای کوچک و محدودی دارید یا سبک های ساده و آرام را می پسندید، ست تخت دو نفره  از الگوی ساده سرویس خواب دو نفره مدرن پیروی می کند. اساس این طرح استفاده کم اما کافی از دستگاه هاست. یکی دیگر از ویژگی های این سبک استفاده از رنگ های خنثی و سرد مانند خاکستری، مشکی، سفید و کرم است. به تازگی سرویس خواب هایی وارد بازار شده است که تلفیقی از طراحی  و سبک سنتی ایرانی است.

نکاتی در مورد خرید تشک تخت دو نفره

تشک راحت و نرم یکی از اجزای اساسی اتاق خواب است که ست خواب شما را کامل می کند. نمونه های بسیار متنوعی از این محصول در بازار وجود دارد و شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید. مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید.

سرویس خواب دو نفره-سرویس خواب دو نفره -سرویس خواب دو نفره -سرویس خواب دو نفره -سرویس خواب دو نفره -سرویس خواب دو نفره -سرویس خواب دو نفره -سرویس خواب دو نفره -سرویس خواب دو نفره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *