سرویس خواب

سرویس خواب عروس جدید

فروش سرویس خواب دو نفره

سرویس خواب عروس جدید به دلیل تنوع زیاد مدل ها، طرح ها و رنگ های روتختی موجود در سایت ها و فروشگاه ها، اکثر زوج های جوان هنگام خرید روتختی خود دچار مشکل می شوند.

به همین منظور سایت شیک اند تک تصمیم گرفت در این مطلب با عنوان راهنمای خرید روتختی عروس و داماد اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهد تا با کمک موارد ذکر شده در این مطلب، شما می توانید به راحتی زیباترین را پیدا کنید و مناسب ترین سرویس خواب را که با دستگاه شما سازگار و متناسب با فضای اتاق شما باشد انتخاب و خریداری کنید.

 

سرویس خواب عروس جدید

سرویس خواب عروس جدید

سوئیت عروس شامل چه قسمت هایی است؟

قبل از خرید سرویس خواب عروس، ببینیم یک سرویس خواب معمولا شامل چه اجزایی می شود.

با توجه به تعداد زیاد این لوازم، بدون شک انتخاب طرح و چیدمان سرویس خواب نقش اصلی را در دکوراسیون کلی دکوراسیون اتاق دارد.

باید به این نکته توجه کنید که اگر سرویس خواب ساده، مدرن یا کلاسیک را انتخاب می کنید، سبک دکوراسیون اتاق را نیز به همین صورت انتخاب کنید.

راهنمای خرید روتختی عروس:

قبل از اینکه برای خرید سرویس خواب جهیزیه خود به بازارها یا سایت های مختلف مراجعه کنید، باید اتاق مورد نظر را برای چیدمان سرویس خواب خود مشخص کنید، زیرا انتخاب مدل تخت دو نفره تا حد زیادی به اندازه و رنگ دیوارهای اتاق بستگی دارد. و همچنین موضوع رنگ خانه جدید عروس وابسته است.

ابتدا طول و عرض اتاق خود را اندازه بگیرید و تعیین کنید که چگونه می خواهید تخت خود را در اتاق قرار دهید.

برای یک انتخاب عالی باید در سفارش روتختی عروس علاوه بر زیبایی به کیفیت آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا خریداری شده توسط شما سال ها مورد استفاده قرار می گیرد و جزو مواردی نیست که هر سال قصد تعویض آن را داشته باشید.سرویس خواب عروس جدید  ن نباش! در این مقاله نکات کلیدی را به شما آموزش می دهیم تا با کمک آن ها انتخاب خوبی را تجربه کنید.

رنگ و طرح روتختی

رنگ روتختی را به دو صورت می توانید انتخاب کنید. یکی از روش ها استفاده از رنگ های هم گروه و با توناژ رنگی یکسان است. در این روش بهتر است رنگ تخت عروس با رنگ پرده، مبل و فرش استفاده شده در اتاق هماهنگ شود. روش دیگر استفاده از رنگ متضاد است، مثلاً سفید و مشکی یکی از بارزترین نمونه های انتخاب رنگ های متضاد هستند یا از رنگ تیره در مقابل رنگ روشن استفاده می شود.

نقش و طراحی سرویس خواب عروس نیز در خرید آن موثر است زیرا همانطور که قبلا ذکر شد طراحی باید به گونه ای باشد که علاوه بر زیبایی که به دکور اتاق خواب عروس و داماد می بخشد. با بقیه جهیزیه عروس هماهنگ باشد. سرویس خواب های چوبی که از چوب های گردو، راش یا سایر چوب های معمولی ساخته شده اند، از مجلل ترین و گران ترین سرویس خواب های عروس و داماد به شمار می روند. زیرا این سرویس خواب ها دارای طرح های هنری هستند که فقط روی چوب قابل استفاده هستند.

نوع ملافه

سرویس خواب ها معمولا از چوب، آهن، ملامین و ام دی اف ساخته می شوند. تخت های چوبی دارای مقاومت و ظرافت بیشتر و هزینه بالاتر نسبت به سایر خدمات هستند و تخت های آهنی ارزان ترین هستند و به زیبایی محصولات چوبی نیستند و معمولا برای مواردی که بودجه کمی دارید توصیه می شود.

سرویس خواب های ملامینه معمولاً مقاومت بسیار کمی در برابر رطوبت و آب دارند که در صورت قرار گرفتن در معرض رطوبت متورم شده و از حالت طبیعی خود خارج می شوند.

ابعاد و اندازه سرویس خواب

طبق اصول فنگ شویی، هنگام خرید روتختی عروس، از انتخاب تخت های کشو دار یا تخت هایی که خیلی کم هستند، خودداری کنید. طبق قوانین فنگ شویی، تخت هایی که دارای تخته های چوبی جامد هستند و کمی از سطح زمین فاصله دارند تا جریان هوا به راحتی از زیر آنها عبور کند، بهترین گزینه هستند.

هنگام خرید روتختی عروس بهتر است تختی را انتخاب کنید که ارتفاع آن حدود 40 سانتی متر باشد. این ارتفاع برای تعویض و چیدمان تخت و همچنین بلند شدن و دراز کشیدن و نشستن روی تخت مناسب است. همچنین خرید تخت های بسیار سنگین و بزرگ ممکن است برای شما در هنگام جابجایی مشکل ایجاد کند.

بهترین سایز برای تخت عروس تختی با عرض 160 سانتی متر است. تخت هایی با عرض بیشتر یا کمتر از این مقدار توصیه نمی شود مگر اینکه با توجه به شرایط خاصی سایز دیگری را انتخاب کنید.

سرویس خواب عروس جدید-سرویس خواب عروس جدید-سرویس خواب عروس جدید-سرویس خواب عروس جدید-سرویس خواب عروس جدید-سرویس خواب عروس جدید-سرویس خواب عروس جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *