تعمیرات مبل, مبل

عکس مبل های تعمیر شده

عکس مبل های تعمیر شده یکی از ضروری ترین وسایلی که باید در هر خانه ای وجود داشته باشد مبلمان است. اما این قسمت مهم دکوراسیون مانند هر وسیله دیگری به مرور زمان آسیب می بیند یا از مد افتاده و قدیمی می شود. در شرایط اقتصادی امروز کشور، خرید و تعویض مبلمان مستلزم هزینه های زیادی است. بنابراین بهتر است هر زمان که فکر می کنید مبل های شما دیگر کاربردی و فرسوده نشده اند، به جای خرید دوباره آن را تعمیر کنید.

اگر در اینترنت بگردید بدون شک تصاویر تعمیر مبل را خواهید دید. با دیدن عکس مبل های تعمیر شده به راحتی متوجه می شوید که تعمیر مبل به صرفه تر از خرید مبل نو است. البته تعمیر مبل کار همه افراد نیست و تنها افراد ماهر و متخصص در این زمینه می توانند مبل های شما را تعمیر کرده و زیباتر از روز اول به دست شما برسانند. در ادامه علاوه بر صحبت در مورد هزینه تعمیر مبل، نکاتی را به شما آموزش می دهیم تا بدانید تعمیر مبل های خود را به چه کسانی بسپ

عکس مبل های تعمیر شده

عکس مبل های تعمیر شده

عکس های تعمیر مبل قبل و بعد

یکی از مزایای دیدن عکس های تعمیر مبل این است که متوجه می شوید تعمیر مبلمان چقدر تغییر می کند و نتیجه نهایی کار چه می تواند باشد. شک نکنید اگر کار را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید و مدتی را برای انتخاب پارچه و مدل تودوزی صرف کنید، از دیدن مبلمان تعمیر شده خود شگفت زده خواهید شد.

عکس قبل و بعد از تعمیر مبل

برای دیدن عکس های بیشتر قبل و بعد از تعمیر مبل به صفحه تعمیر مبل هانی مراجعه کنید و تصاویر کارهای انجام شده توسط کارشناسان را در صفحه پروفایل آنها دنبال کنید.

اگر پس از دیدن تصاویر مبل های تعمیر شده برای انجام این کار هیجان زده شده اید، اما نمی دانید که آیا هزینه انجام آن با بودجه شما مطابقت دارد یا خیر، پیشنهاد می کنیم مقاله بعدی را از دست ندهید.

1. میزان آسیب به تکیه گاه و نشیمن مبل

بدون شک هر چه تکیه گاه و نشیمن مبل شما آسیب بیشتری ببیند، هزینه تعمیر مبل شما بیشتر می شود. زیرا تعمیرکار باید زمان بیشتری را برای تعمیر مبل اختصاص دهد و به مواد بیشتری برای تعمیر نیاز خواهد بود.

2. تمایل به تغییر پارچه یا رنگ چوب و بدنه مبل

اگر از رنگ و طرح مبل های خود خسته شده اید می توانید از تعمیرکار بخواهید که رنگ بدنه مبل و رنگ و طرح پارچه مبل را تغییر دهد. البته این موضوع می تواند هزینه تعمیر مبل را افزایش دهد اما نه به اندازه خرید مبل نو!

تعمیر مبل خود را به چه کسی بسپاریم؟

تعمیر مبل کار همه افراد نیست و همانطور که می دانید باید این کار را به یک حرفه ای بسپارید. بنابراین بهتر است قبل از اعتماد به تعمیرکار مبل، عکس مبل های تعمیر شده توسط او را مشاهده کنید و پس از اطمینان از میزان مهارت تعمیرکار مبل های خود را به او بسپارید. مشاهده عکس های تعمیر مبل قبل و بعد و همچنین سوال از مشتریان قبلی بهترین راه برای اطمینان از مهارت تعمیرکار است. اما به طور کلی تعمیرگاهی که دارای امکانات زیر باشد به خوبی انتظارات شما را برآورده می کند.

داشتن مهارت و دقت بالا
تسلط کامل بر کار و قابلیت رنگ آمیزی چوب بدنه
تنوع بسیار زیاد در رنگ و طرح پارچه های مورد استفاده برای جایگزینی روکش مبل
ارائه قیمت های مقرون به صرفه و مناسب به مشتری
ارتباطات اجتماعی قوی و صداقت در کلمات
تحویل کار به موقع

آیا تعمیر مبل مقرون به صرفه تر است یا خرید مبل های جدید؟

در پاسخ به این سوال به طور قطع می توان گفت که تعمیر مبل نسبت به خرید مبل های جدید مقرون به صرفه تر است. چرا که امروزه هزینه خرید مبل بسیار بالاست و خرید مبل های نو واقعا جیب شما را خالی می کند.

بنابراین تا زمانی که به راحتی می توانید مبل های خود را تعمیر کنید و به دکوراسیون خود رنگ و رویه جدیدی ببخشید، چرا باید مبلغ گزافی برای خرید مبل نو بپردازید؟ شاید بگویید از رنگ و طرح مبل خسته شده ایم و بهتر است به جای تعمیر مبل های نو بخریم؟ اما آیا تا به حال عکس های قبل و بعد از تعمیر مبل را دیده اید؟ در غیر این صورت به شما می گوییم که با تعمیر مبل به راحتی می توانید روکش مبل و پارچه روی آن را عوض کنید. این به معنای پرداخت کمتر و دریافت مبل های جدید است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

عکس مبل های تعمیر شده-عکس مبل های تعمیر شده-عکس مبل های تعمیر شده-عکس مبل های تعمیر شده-عکس مبل های تعمیر شده-ر-عکس مبل های تعمیر شده-عکس مبل های تعمیر شده-عکس مبل های تعمیر شده-عکس مبل های تعمیر شده-عکس مبل های تعمیر شده-عکس مبل های تعمیر شده

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *