سرویس خواب

قیمت تشک رویال اصل

قیمت تشک رویال اصل

قیمت تشک رویال اصل = شاید در نگاه اول انتخاب از بین چندین مدل تشک کار دشواری باشد. اما اگر به سلامت و آرامش خود در هنگام خواب اهمیت می دهید، باید بدانید که داشتن یک تشک استاندارد یکی از الزامات داشتن یک خواب راحت است. پس اگر در انتخاب تشک یک نفره خود شک دارید و نمی دانید کدام مدل بهتر است راهنمای انتخاب تشک ما را بخوانید.

 

انواع تشک یک نفره

 

آیا انواع تشک های یک نفره و ویژگی های آنها را می شناسید؟ زمانی که وارد یک فروشگاه تشک فروشی می شوید، ممکن است با انواع و مدل های تشک مواجه شوید که تصمیم گیری را برای شما بسیار سخت می کند. هر تشک برای هدف خاصی تولید می شود. بنابراین دانستن کاربرد آنها می تواند راه حل باشد.

قیمت تشک رویال اصل

نوع تشک بستگی به مواد تشکیل دهنده و نحوه ساخت آن دارد. این تفاوت ها می تواند تاثیر زیادی بر استفاده، سطح راحتی و هزینه تشک داشته باشد. تشک ها دسته بندی های زیادی دارند اما دسته بندی های اصلی تشک های فنری، مموری فوم، لاتکس، هیبریدی و تشک های طبی هستند. البته انواع دیگری مانند طب بادی، مسافرتی، آبی و چشمه دار نیز وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

یک نوع تشک وجود دارد.

 قیمت تشک رویال اصل

قیمت تشک رویال اصل

تشک تک فنر

تشک های فنری قدیمی ترین و متداول ترین طرح ها هستند و سالهاست که به عنوان تشک های ارزان و راحت شناخته می شوند. انواع تشک فنری از تعداد زیادی فنر استیل ساخته می شود که مدل آن به نحوه اتصال فنرها بستگی دارد. بنابراین تشک های فنری خود به دو گروه فنر متصل و قطع (جیب) تقسیم می شوند.

قیمت تشک رویال اصل

هنگامی که به این فنرها فشار وارد می شود، فشرده شده و پس از برداشتن فشار به حالت اولیه خود باز می گردند. به این ترتیب دوام این فنرها بر راحتی تشک و ساپورت آن از بدن تأثیر می گذارد. لایه های مختلفی از پنبه، اسفنجی، پلی استر و ….بر روی این فنرها قرار می گیرد تا احساس راحتی و لطافت ایجاد کند.

 ویزگی تشک تک فنر

یکی از ویژگی های بارز تشک های فنری انعطاف پذیری آنهاست. اکثر فنرهای داخلی دارای یک تکیه گاه در لبه هستند که اجازه نمی دهد هوا به راحتی از فنرها عبور کند. بنابراین این نوع تشک ها به ندرت مشکل جذب گرما را دارند. فقدان یک سیستم راحتی مناسب به این معنی است که معمولاً در تشک های فنری فشاری وجود ندارد.

قیمت تشک رویال اصل

این موضوع برای کسانی که به پهلو می خوابند اهمیت دوچندان دارد. فشار مستقیم بدنه به فنرها می تواند منجر به سایش سریع آنها و کاهش عمر تشک شود. فنرها همچنین ممکن است هنگام فشرده شدن صدای زیادی ایجاد کنند. البته این معایب در مدل های جدید و پیشرفته این تشک تا حد زیادی برطرف شده است.

از آنجایی که طراحی تشک های فنری از استحکام کمی برخوردار است، به همین دلیل قیمت تشک های فنری نسبت به سایر تشک ها کمتر است. البته برای کسانی که بودجه محدودی دارند باز هم یکی از گزینه های مناسب محسوب می شود. در ادامه با ویژگی های تشک فنری متصل و جدا شده و تفاوت آن ها آشنا خواهید شد.

 

تشک فنری وصل شده

قیمت تشک رویال اصل

با توجه به مواد ذکر شده تشک های فنری بر اساس نحوه اتصال فنرهای خود طبقه بندی می شوند. انواع تشک های فنر متصل از فنرهای متصل ساخته می شوند که عملکرد این فنرها به یکدیگر وابسته است. اتصال این فنرها باعث می شود که مانند یک فنر بزرگ عمل کنند.

به این معنی که حرکت و لرزش هر یک از آنها در سراسر تشک جیبی پخش می شود. بنابراین نمی توان این نوع تشک را گزینه مناسبی برای خرید تشک دو نفره دانست. با توجه به ساختاری که دارد دوام این نوع تشک ها نسبت به سایر تشک ها کمتر است. مهم ترین مزیتی که می توان برای این نوع تشک ها ذکر کرد قیمت پایین تشک فنر متصل است.

 

تشک فنری مجزا

تشک های فنری مجزا یا جیبی یکی دیگر از انواع پرکاربرد تشک های فنری هستند که ساختار متفاوتی با تشک های فنری دارند. طراحی این تشک ها به گونه ای است که فنرها در پاکت های جداگانه قرار می گیرند. این ویژگی باعث می شود عملکرد این فنرها با یکدیگر متفاوت باشد و در صورت وجود لرزش یا حرکت در یک طرف تشک به سمت دیگر تشک منتقل نشود.

از دیگر مزایای تشک های فنری مجزا می توان به کاهش فشار روی ستون فقرات به خصوص کمر اشاره کرد. این مزیت بازار تشک جیبی را نسبت به تشک فنری متصل داغتر کرده است. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که قیمت تشک جیبی نسبت به مزیت های زیادی که نسبت به نوع متصل دارد بیشتر است.قیمت تشک رویال اصل-قیمت تشک رویال اصل-قیمت تشک رویال اصل-قیمت تشک ریال اصل-قیمت تشک رویال اصل-

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *