سرویس خواب

قیمت سرویس خواب تمام چوب راش

سرویس خواب اسپرت جدید

قیمت سرویس خواب تمام چوب راش یکی از محبوب ترین چوب ها برای ساخت تخت و مبلمان است. بسیاری از مشتریان هنگام خرید به دنبال تخت های چوبی راش هستند. در این مطلب قصد داریم دلایل اصلی محبوبیت این چوب را برای شما شرح دهیم تا در هنگام خرید محصولات خواب خود به تخت خواب هایی با این متریال نیز توجه کنید.

 

قیمت سرویس خواب تمام چوب راش

قیمت سرویس خواب تمام چوب راش

چوب راش چیست؟

چوب راش از شامل ده گونه مختلف است. این درخت در کشورهای مختلف از جمله ایران رشد می کند و در شرایط محیطی مناسب تا ارتفاع 80 تا 100 متر رشد می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های چوب راش رنگ منحصر به فرد آن است. رنگ کرم مایل به صورتی در کنار دانه های خالدار آن این نوع تخت خواب را برای انواع دکوراسیون منزل مناسب می کند.

با توجه به اینکه راش نسبتاً سنگین و سخت است، در صنعت مبل سازی و تخت خواب کاربرد فراوانی دارد. این چوب به خوبی شکل می گیرد و به راحتی حک می شود. همچنین فرآیند خشک شدن آن سریع بوده و در کمترین زمان می توان از آن وسایل چوبی مختلف ساخت.

اجزای بستر راش

یکی از مهم ترین نکات در خرید تخت چوبی راش توجه به پایه های آن است. پایه های این نوع تخت ها با چوب بسیار براق، زیبا و محکم راش ساخته شده است. همچنین از پشم گوسفند برای پرکردن داخل پایه استفاده می کنند تا استحکام و زیبایی آن را افزایش دهند. در قسمت پایه تخت چوبی راش می توانید از پارچه های رنگی برای تغییر رنگ تخت استفاده کنید.

مزیت سرویس خواب چوب راش

خرید تخت خواب چوب راش با توجه به مزایای بسیار می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای باشد. در این قسمت به بررسی 6 مزیت عمده چوب راش می پردازیم که این چوب را برای ساخت تختخواب مناسب می کند:

1. انعطاف پذیری

اولین مزیت این چوب انعطاف پذیری آن است. اگر به دنبال تخت خواب منحنی هستید، باید خرید تخت چوبی راش را در اولویت قرار دهید. این نوع چوب بسیار چکش خوار بوده و برای ساخت تخت و مبلمان و هر شکل خاصی از چوب مناسب است.

2. دوام طولانی

چوب راش دارای تراکم بالا و سطح جامد است. این ویژگی ها باعث می شود تخت چوب راش ماندگاری زیادی داشته باشد و در برابر خط و خش و بریدگی و فشار مقاوم باشد.

3. سپر

چوب راش ضربه ای قوی است و در برابر فشار و وزن بالا مقاومت خوبی دارد، این ویژگی می تواند نشان دهد که چرا از این چوب برای تخت سازی استفاده می شود. با توجه به قیمت تخت چوب راش، این محصول می تواند انتخاب مناسبی باشد.

4. اقتصادی

قیمت تخت چوب راش نسبت به سایر چوب های سخت مقرون به صرفه و مناسب می باشد. بنابراین خرید تخت چوبی راش می تواند یک انتخاب اقتصادی و مناسب باشد.

5. تعمیر و نگهداری آسان

در طول سال ها، الوار راش به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد، اما اگر اتفاقی برای بستر راش بیفتد، تعمیر آن آسان خواهد بود.

6. بدون بو

بوی برخی از چوب ها مشتریان را از خرید تخت چوبی منصرف می کند، اما چوب راش بی بو است و سطح صاف و تمیزی دارد که احساس خوبی در افراد ایجاد می کند.

دکوراسیون اتاق با تخت چوب راش

معمولا با تخت چوب راش رنگ پارچه های روی تخت خنثی و ساده است تا زیبایی چوب بیشتر به نمایش درآید. برخی از چوب ها به رنگ خاکستری و گرم هستند اما زیبایی رنگ چوب راش بسیار خاص و زیبا است.

قبل از خرید تخت چوبی راش می توانید اتاق را با کاغذ دیواری گلدار ساده بپوشانید و تخت را در مرکز اتاق قرار دهید. به یاد داشته باشید که تخت های این سبک، اتاق را شیک و کلاسیک جلوه می دهند و راحتی و دوام آن نیز تضمین کننده کیفیت محصول خواهد بود.

چوب راش در ایران

اگر به تخت خواب های قدیمی دقت کرده باشید، می بینید که دوام و استحکام آن ها به دلیل چوب به کار رفته در آن یعنی چوب راش است. چوب راشی که در کشور ما برای ساخت مبلمان و سرویس خواب استفاده می شود عموما از ترکیه یا گرجستان وارد می شود. البته ایران هم چوب راش زیادی دارد اما تحت حمایت جنگلداری است و بیشتر چوب راش موجود از طریق ترکیه تامین می شود. از چوب های فرآوری شده در کشور برای ساخت تخت های راش، کفپوش، مبلمان و … استفاده می شود.

قیمت سرویس خواب تمام چوب راش-قیمت سرویس خواب تمام چوب راش-قیمت سرویس خواب تمام چوب راش-قیمت سرویس خواب تمام چوب راش-قیمت سرویس خواب تمام چوب راش-قیمت سرویس خواب تمام چوب راش-قیمت سرویس خواب تمام چوب راش-قیمت سرویس خواب تمام چوب راش-قیمت سرویس خواب تمام چوب راش-قیمت سرویس خواب تمام چوب راش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *