مبل

قیمت مبل استیل در یافت آباد

مبل مدل استیل کلاسیک مدل فرانسوی سه گل

قیمت مبل استیل در یافت آباد مانند بسیاری از مردم، اولین چیزی که با شنیدن کلمه فولاد به ذهن شما خطور می کند آلیاژ آهن و فولاد است. اما این درست نیست و مبل استیل سبکی از طراحی مبلمان است که معمولاً از چوب ساخته می شود. برای روشن تر، پاسخ به این سوال که مبل استیل چیست بسیار ساده است. مبل استیل مبل سلطنتی است. پس چرا آن را به عنوان مبل استیل می شناسند؟ پاسخ این سوال و سوالات دیگر را در مقاله زیر بیابید.

 

قیمت مبل استیل در یافت آباد

قیمت مبل استیل در یافت آباد

 

مبل استیل چیست و چرا به این نام معروف است؟

همانطور که گفته شد قیمت مبل استیل در یافت آباد همان مبل سلطنتی است. Style در زبان انگلیسی به معنای «سبک» است، اما به مرور زمان همین کلمه در زبان انگلیسی تغییر ماهیت داده و گاهی به معنای سبک برتر نیز به کار می رود. پس منظور از مبلمان استایل مبلمان با طراحی برتر و خاص است. وقتی مبلمان سبک وارد زبان فارسی شد، به اشتباه «سبک» تلفظ می شد. بنابراین مبل استیل در واقع مبل سلطنتی است. با این حال به نظر می رسد مبل سلطنتی بهترین عنوان برای این نوع مبلمان باشد.

انواع مبل استیل

مبل استیل در یافت اباد اغلب به عنوان نمادی از طراحی و کیفیت در صنعت مبلمان شناخته می شوند.به دلیل سابقه طولانی و معتبر خود در تولید مبلمان و طراحی داخلی شناخته شده است. مبلمان استیل امعمولا دارای ویژگی هایی مانند طراحی مدرن، کیفیت بالا و جزئیات ریز هستند.

مبل های استیل معمولاً به مبلمانی گفته می شود که در ترکیه تولید می شود. ترکیه یکی از کشورهای پیشرو در تولید مبلمان در جهان است و ارائه مبلمان با کیفیت بالا و قیمت مناسب از ویژگی های این بازار است. مبلمان استیل ترک معمولا از مواد با کیفیت و استانداردهای ساخت بالا تولید می شود. از مواد چوبی مرغوب، چرم طبیعی و روکش های مقاوم استفاده شده است. ترکیه دارای صنعت مبلمان پیشرفته ای است که با استفاده از فناوری های پیشرفته مبلمانی با طراحی مدرن و کیفیت بالا تولید می کند.

مبل استیل کلاسیک

مبل استیل کلاسیک: مبل استیل کلاسیک به مبلمانی اطلاق می شود که در آن از چوب در کنار طرح های سنتی و کلاسیک استفاده شده است. این نوع مبلمان ترکیبی از استیل با طرح های قدیمی و معمولا زیبا و شکیل است. که ممکن است از دوره های تاریخی مانند رنسانس، باروک یا روکوکو الهام گرفته شده باشد.
ویژگی های مبلمان استیل

وزن و قیمت مبلمان استیل

قیمت مبل استیل در یافت آباد معمولا از چوب طبیعی ساخته می شود. چوب طبیعی قیمت بسیار بالایی دارد و البته وزن زیادی هم دارد. این موضوع باعث می شود مبل های استیل معمولاً گرانتر و سنگین تر شوند. انواع دیگری از مبلمان استیل نیز موجود است که قیمت پایین تری دارند و البته وزن بسیار کمی دارند. مبلمان پلیمری یکی از این محصولات است. قیمت مبل استیل در یافت آباد چند سالی است که در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کرده است. سازگار با محیط زیست است و قیمت مناسب و وزن سبکی دارد. مبل استیل ساخته شده از پلیمر یکی از محبوب ترین انواع مبل است.

سبک طراحی مبلمان استیل

مبل استیل یا سلطنتی در طرح ها و رنگ های متنوع موجود است. با این حال، برجسته ترین نوع آن چوب طبیعی است. ساختار طراحی این نوع مبل بیشتر با طراحی سنتی مطابقت دارد. اگرچه انواع مختلفی از مبل های استیل سازگار با طراحی مدرن وجود دارد، اما معمولا از مبل های استیل در دکوراسیون سنتی استفاده می شود.

طرح و رنگ مبلمان استیل

غنای رنگ مبل استیل یکی از بارزترین ویژگی های آن است. از آنجایی که معمولا از چوب طبیعی در ساخت مبل های استیل استفاده می شود، ماندگاری رنگ آن بسیار بالاست. مبل های استیل معمولاً منبت کاری دارند و همین امر باعث می شود که جزئیات در طراحی این نوع مبلمان بسیار خاص باشد.

طراحی چند نفره مبلمان استیل

مبلمان استیل معمولا برای 9 نفر ارائه می شود. مبل 3 نفره، 4 مبل و 2 صندلی از رایج ترین انواع طراحی آن است. در ضمن مبلمان راحتی به صورت ست مبل 7 نفره شامل مبل 3 نفره و 2 نفره و 2 مبل تک نفره ارائه می شود.

انواع تشک

تشک مبلمان سلطنتی به صورت دوتایی اما یک تکه ساخته می شود. این موضوع باعث دوام بسیار زیاد آن می شود و از طرفی یک تکه بودن باعث سهولت در نظافت آن می شود.

تاج مبل استیل

یکی از بارزترین ویژگی های مبل استیل تاج آن است. تاج مبل سلطنتی به راحتی قابل تشخیص است و زمان زیادی برای طراحی و اجرای آن صرف می شود. البته همین عامل باعث می شود ارتفاع آن نسبت به سایر مبل ها بیشتر باشد.

تفاوت مبل استیل با مبل نیمه استیل

مبلمان استیل و نیمه استیل گاهی با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. همانطور که گفته شد مبل استیل به صورت ست 9 نفره عرضه می شود. در این میان مبل های نیمه استیل مانند مبل راحتی در ست های 7 نفره موجود می باشد.
جنس چوب به کار رفته در مبل نیمه استیل سبکتر بوده و کنده کاری آن نیز آسانتر است.

قیمت مبل استیل در یافت آباد-قیمت مبل استیل در یافت آباد-قیمت مبل استیل در یافت آباد-قیمت مبل استیل در یافت آباد-قیمت مبل استیل در یافت آباد-قیمت مبل استیل در یافت آباد-قیمت مبل استیل در یافت آباد-قیمت مبل استیل در یافت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *