تعمیرات مبل, مبل

قیمت مبل صدفی هشت نفره

قیمت مبل صدفی هشت نفره یکی از زیباترین و جذاب ترین مبل های چند ساله ایران است. مبل صدفی یک مبل مدرن است و مبل های مدرن از زیباترین مدل ها در بین مبل ها محسوب می شوند. در گالری مبلمان  هانی در این مطلب قصد داریم به بررسی مبل صدفی بپردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که چگونه این مبل اینقدر محبوب شد و مبل صدفی پرفروش ترین مبل قرن است.

 

قیمت مبل صدفی هشت نفره

قیمت مبل صدفی هشت نفره

قیمت مبل صدفی هشت نفره

متریال بسیار بالا در ساخت مبل صدفی
شکل و ظاهر مبل صدفی
قیمت بسیار مناسب
فروش اقساطی مبل صدفی – بررسی مبل صدفی

بررسی قیمت و ظاهرمبل صدفی مدرن

مبل های مدرن به دلیل دور شدن از روش های معمول ظاهری و استفاده از اشکال هندسی و طبیعی برای افراد بسیار جذاب هستند. استفاده از روش های مدرن در طراحی منزل باعث شده تا مبل های مدرن جای خود را در منازل باز کنند و امروزه جزو پرفروش ترین مبلمان راحتی  صدفی در دنیا به حساب آیندو با قیمت مناسب به فروش میرسد.

مبل صدفی مدرن

جدا از اینکه مبل صدفی مدرن به دلیل طراحی مدرن خود توانسته جای خود را در منازل ایرانی ها باز کند، بهتر است به این نکته نیز برسیم که چه عواملی در طراحی مبل صدفی باعث شده این مبل به مبل پرفروش قرن و در بین 10 تا را باید بهترین مبل قرن دانست (در مقاله 10 مبل برتر قرن قبلا 10 مورد از بهترین مبلمان قرن را معرفی کرده ایم).

چند عوامل ظاهر مبل صدفی مدرن

استفاده از نیم قوس در هنگام طراحی مبل
استفاده از نوارها در سراسر مبل ها
طراحی پوسته مانند صندلی های تکی
لمس گلدوزی روی مبل
استفاده از نیم قوس در هنگام طراحی مبل

مبل صدفی 8 نفره

مبل صدفی 8 نفره می باشد که شامل دو مبل سه نفره و یک صندلی تک نفره می باشد. در طراحی مبل ها از قوس ها استفاده می شود. نیم قوس در طراحی مبل دارای چندین ویژگی بسیار مهم است که این مبل را بسیار جذاب و جلب توجه می کند.

قوس کاناپه های سه نفره نه

قوس کاناپه های سه نفره نه تنها ظاهر مبل را افزایش می دهد، بلکه به افراد این امکان را می دهد که این مبل را به صورت هلالی، نیم دایره و حتی دایره ای بچینند و همین ویژگی این مبل را برای آپارتمان ها بسیار مناسب کرده است.

به طوری که خانه ای دوبلکس است و به راحتی می توانید در هر قسمت از خانه که تصمیم دارید از این مبل جذاب استفاده کنید.

مبل هشت نفره صدفی

نوارهای به کار رفته در مبل ها این مبل  صدفی را بسیار جذاب و شیک کرده است. این نوارها علاوه بر اینکه به مبل شکل و ظاهر خاصی می بخشد، به یکی شدن آن با تک نشیمن های مبل صدفی کمک می کند.

این نوارها را در اکثر مبل های راحتی می توانید مشاهده کنید، اما این نوارها در مبل صفیدی جذابیت این مبل را نسبت به سایر مبلمان راحتی بیشتر کرده است.

برای مشاهده سایر مبل های صدفی این مجموعه و خرید اقساطی آنها می توانید به فروش اقساطی از مبل صدفی راحتی مراجعه نمایید.

طراحی پوسته مانند صندلی های تکی

مهم ترین و شاید جذاب ترین چیزی که مبل شل را به پرفروش ترین مبل قرن تبدیل کرده است، ظاهر تک صندلی های آن است.

تک صندلی با مواد پر شده و با دوختن نوارها در سرتاسر آن به شکل صدفی باز شده است که افراد را مانند مروارید داخل صدف نشان می دهد.

طراحی صدف و قرار دادن فرد در موقعیت مروارید علاوه بر اینکه آرامش بالایی به افراد می دهد، از نظر روانی نیز برای افراد بسیار مهم است.

بررسی مواد مبل پوسته نرم

مبل صدفی به دلیل نوع طراحی که باید به صورت مدرن و به دور از ظاهر کلاسیک و نئوکلاسیک مبل های راحتی باشد، یک مبل راحتی مدرن است.

چوب استفاده شده در مبل
پارچه مبل
نوع فوم استفاده شده در مبل صدفی
پایه های فولادی ضد آب بسیار جذاب
چوب به کار رفته در مبل صدفی
مبل صدفی به دلیل نوع طراحی آن

قیمت و فروش اقساطی مبل صدفی

لمس گلدوزی روی سایر مبل های صدفی هشت نفره آخرین مرحله از ظرافت این مبل است.

تاچ گلدوزی مخصوص مبل صدفی است اما استفاده از لمس گلدوزی در بدنه مبل صدفی مدرن این مبل را بسیار شبیه به مبل های چستر کرده و جذابیت مبل های چستر را به این مبل می بخشد.

اگر قصد خرید اقساطی مبل های چستر و صدفی رو  از مجموعه مبل هانی را دارید می توانید علاوه بر مبل صدفی به فروش اقساطی مبل های صدفی از مجموعه مبل هانی مراجعه کرده و مبل های چسترو مبل صدفی  را به راحتی مشاهده و خریداری کنید.

قیمت مبل صدفی هشت نفره-قیمت مبل صدفی هشت نفره-قیمت مبل صدفی هشت نفره-قیمت مبل صدفی هشت نفره-قیمت مبل صدفی هشت نفره-قیمت مبل صدفی هشت نفره-قیمت مبل صدفی هشت نفره-قیمت مبل صدفی هشت نفره-قیمت مبل صدفی هشت نفره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *