مبل

قیمت مبل صدفی هفت نفره

قیمت مبل صدفی هفت نفره یکی از اجزای اصلی دکوراسیون داخلی، مبل های راحتی هستند که نه تنها به زیبایی منزل شما می افزایند، بلکه اوقات خوش و راحتی را برای کاربران آن به ارمغان می آورند. امروزه استقبال گسترده ای از این مبل ها صورت می گیرد به همین دلیل در سبک ها و مدل های مختلفی تولید می شوند تا نیاز و سلیقه همه را برآورده کنند. مبل صدفی یکی از پرفروش ترین مدل های این محصول است که با ظاهری خاص و صدفی مانند خود توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. این مبل محصولی با کیفیت است و در دسته مبل های اقتصادی قرار می گیرد.

 

قیمت مبل صدفی هفت نفره

 قیمت مبل صدفی هفت نفره

 

قیمت مبل صدفی هفت نفره

از این رو در ادامه این مطلب قصد داریم در موردقیمت  مبل صدفی هفت نفره و ویژگی های آن صحبت کنیم پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید. همچنین باید گفت که انتخاب مبل راحتی متناسب با محیط منزل گاهی کاری سخت و گیج کننده است به همین دلیل شما دوستان عزیز می توانید با کلیک بر روی قیمت مبل و موارد دیگر به صفحه اصلی این محصول منتقل شوید. مدل ها لطفا ببینید.

مشخصات مبل راحتی صدفی

مبل صدفی یک مبل هفت نفره است که شامل یک مبل سه نفره، یک مبل دو نفره و دو مبل تک نفره می باشد. در ضمن این محصول به دلیل ابعاد مناسب در هر محیطی قابل استفاده بوده و به گونه ای طراحی شده است که فضا را بزرگتر نشان دهد. همچنین این مبل به دلیل کیفیت ساخت بالا، وزن 300 کیلوگرم را تحمل می کند و مقاومت بالایی دارد. سایر مشخصات این مبل نیز به صورت سفارشی ساخته شده است تا کاربران بتوانند بنا به نیاز خود این مبل را سفارش دهند.

ویژگی های مبل راحتی صدفی

کاناپه هفت نفره صدفی دارای امکانات مختلفی می باشد که هر کدام قابل تغییر می باشد. این ویژگی ها عبارتند از:

کلاف مرغوب مبلمان صدفی

کلاف مرغوب: برای ساخت کلاف های این مبل از چوب درجه یک روسی استفاده شده است. این چوب یکی از بهترین چوب ها برای ساخت روکش مبل است که کیفیت بالایی دارد و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. همچنین در صورت سفارش می توانید چوب دیگری برای ساخت کلاف این مبل سفارش دهید.

انواع پارچه مبل صدفی

امکان ساخت با انواع پارچه: پارچه پیش فرض ساخت این مبل پارچه ایرانی یا مسکو می باشد که به انتخاب مشتری می باشد. در این میان پارچه مسکو پارچه ای بادوام و مرغوب تری است و به همین دلیل جلوه زیباتری به مبل شما می دهد. همچنین اگر پارچه دیگری می خواهید فقط نوع پارچه را به ما اطلاع دهید تا سفارشی برای شما ساخته شود.

قیمت مبل صدفی هفت نفره

ترکیب رنگ مبل و کوسن

ترکیب رنگ مبل و کوسن: برای انتخاب رنگ این محصول ابتدا باید نوع پارچه را انتخاب کنید و سپس بر اساس کیفیت رنگ پارچه انتخابی، ترکیب رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قیمت مبل صدفی هفت نفره

قیمت مبل راحتی صافی

همانطور که در ابتدای این متن اشاره کردیم، این محصول در دسته بندی مبل های اقتصادی قرار می گیرد; زیرا نه تنها بادوام و باکیفیت است، بلکه با قیمتی مناسب در بازار موجود است. مجموعه یابان یکی از عرضه کنندگان انواع مبل است و می تواند مبل مورد نظر شما را در محل تعیین شده به شما تحویل دهد. کارشناسان این مجموعه آماده اند تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند و به تمامی سوالات شما پاسخ دهند تا خریدی دلپذیر و مطمئن را برای شما به ارمغان آورند. پس همین الان از طریق چت آنلاین یا شماره تماس درج شده در سایت با ما تماس بگیرید تا محصول مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید.

قیمت مبل صدفی هفت نفره-قیمت مبل صدفی هفت نفره-قیمت مبل صدفی هفت نفره-قیمت مبل صدفی هفت نفره-قیمت مبل صدفی هفت نفره-قیمت مبل صدفی هفت نفره-قیمت مبل صدفی هفت نفره-قیمت مبل صدفی هفت نفره-قیمت مبل صدفی هفت نفره-قیمت مبل صدفی هفت نفره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *