مبل, میز

قیمت میز ناهار خوری کلاسیک

قیمت مبل زمرد هفت نفره

قیمت میز ناهار خوری کلاسیک میزی که در یک فروشگاه مرکز شهر می بینید ممکن است در جای دیگری با قیمت بهتر فروخته شود. اما بسیاری از کارگاه ها محصولات خود را مستقیماً از طریق اینترنت به فروش می رسانند که این امر باعث کاهش بسیاری از هزینه ها و در نتیجه کاهش قیمت نهایی محصول می شود، اما خرید از جایی توصیه نمی شود.

قیمت میز ناهار خوری کلاسیک

قیمت میز ناهار خوری کلاسیک

قیمت میز ناهار خوری به چه عواملی بستگی دارد؟

انتخاب میز ناهارخوری با توجه به مدل های مختلف موجود در بازار کار دشواری است. بدون شک یکی از مهم ترین عواملی که در انتخاب مشتریان تاثیرگذار است، قیمت میز ناهارخوری است. مدل 6 نفره قیمت متفاوتی نسبت به مدل 4 نفره دارد. همچنین مکانی که قصد خرید آن را دارید می تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد.

قیمت میز ناهارخوری کلاسیک

متریال استفاده شده در میز ناهارخوری اولین و مهم ترین عامل در قیمت گذاری آن است. میزهای ناهارخوری با مواد مختلفی مانند چوب، فلز یا پلاستیک طراحی و تولید می شوند که هزینه ساخت و هزینه نهایی متفاوتی دارند. اما متریال چوبی محبوبیت بیشتری نسبت به دو مدل دیگر دارد که این امر به دلیل طول عمر زیاد آن و همخوانی بیشتر با دکوراسیون داخلی خانه است.

جنس چوب و پارچه میز ناهار خوری

مدل چستر یک انتخاب هوشمندانه برای خرید میز ناهارخوری ارزان قیمت است. معمولا پایه های میز و صندلی در این مدل چوبی است و قسمت نشیمن با پارچه های مختلف و طرح چستر طراحی می شود. در حال حاضر چستر یکی از محبوب ترین مدل های اتاق غذاخوری است. اما قیمت میز ناهارخوری  کلاسیک 4 نفره چستر با توجه به جنس چوب و پارچه به کار رفته در آن و همچنین طراحی آن می تواند متفاوت باشد. پارچه های چرمی، پارچه های مخمل، پارچه های مسکو و پارچه های مازراتی باعث تفاوت در قیمت نهایی محصول می شوند.

مقاوم ترین چوب راش یا چوب روسی

میز ناهارخوری چستر معمولا از چوب راش یا چوب روسی ساخته می شود که یکی از مقاوم ترین و  چوب ها برای استفاده در مبلمان می باشد. برخی از مشتریان آن را با رنگ چوب طبیعی خود سفارش می دهند و برخی ترجیح می دهند روی آن را با یک لایه پلی استر بپوشانند که ظاهری براق تری به آن می بخشد و البته کمی هم ارزان تر خواهد بود. میز در این مدل به دو صورت گرد و مستطیلی قابل طراحی است که می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی منزل خود آن را انتخاب کنید.

اندازه و ظرفیت میز ناهارخوری

اندازه و ظرفیت میز ناهارخوری تاثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد. برای هر نفر اضافه باید یک صندلی اضافه شود و در نتیجه ابعاد میز بزرگتر می شود. این باعث افزایش قیمت می شود. برای خرید میز ناهارخوری باید تعداد اعضای خانواده و فضایی که قرار است میز در آن قرار گیرد را در نظر بگیرید. اگر خانواده 3 تا 4 نفره دارید می توانید میز ناهارخوری کلاسیک  و اگر اعضای خانواده شما بین 4 تا 6 نفر هستند می توانید مدل 6 نفره را انتخاب کنید.

محل خرید میز ناهارخوری

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند بر قیمت میز ناهارخوری  کلاسیک تاثیر بگذارد، مکانی است که قصد خرید و سفارش محصول را دارید. گاهی اوقات حتی محل فروشگاه مورد نظر بیشتر از متریال چوب و پارچه به کار رفته در متریال اهمیت پیدا می کند. هر چه فروشگاهی که از آن خرید می کنید.

به مناطق پر رفت و آمد و لوکس نزدیکتر باشد، طبیعتاً محصول با قیمت بالاتری به مشتریان فروخته می شود. هزینه های هنگفت اجاره در برخی از مناطق که مراکز فروش مبلمان هستند نیز باعث شده تا قیمت تمام شده محصولات آنها با قیمت های تولیدی متفاوت باشد. به عنوان مثال وقتی قیمت میز ناهارخوری یافت آباد را با همان مدل در همان تولید مقایسه کنید، متوجه تفاوت قیمت فاحش آن خواهید شد.

خرید مستقیم از تولیدکنندگان

بدون شک خرید مستقیم از تولیدکنندگان میز ناهار خوری کلاسیک به صرفه تر از فروشگاه هایی است که نقش واسطه بین تولید کننده و مشتریان را ایفا می کنند. البته خرید از یک تولید کننده به تنهایی نمی تواند کیفیت مطلوب محصول را تضمین کند. برخی از تولیدکنندگان برای رقابت بیشتر و جذب مشتری از مواد بی کیفیت برای ساخت مبلمان خود استفاده می کنند تا قیمت پایین محصول را جبران کنند.

قیمت میز ناهار خوری کلاسیک-قیمت میز ناهار خوری کلاسیک-قیمت میز ناهار خوری کلاسیک-قیمت میز ناهار خوری کلاسیک-قیمت میز ناهار خوری کلاسیک-قیمت میز ناهار خوری کلاسیک-قیمت میز ناهار خوری کلاسیک-قیمت میز ناهار خوری کلاسیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *