مبل

مبلمان اسپرت عروس

مبلمان اسپرت عروس از نظر طرح، مدل و رنگ، قابلیت ست شدن با وسایل دکوری در سبک های مختلف را دارد. به همین دلیل در اکثر دکوراسیون های جدید می توانیم از این سبک استفاده کنیم. در تصویر زیر یک مبل اسپرت شیک را می بینیم که در فضایی مدرن چیده شده است.

 

مبلمان اسپرت عروس

مبلمان اسپرت عروس

مبل اسپرت  عروس شیک و جدید

این مبل برعکس مدل کلاسیک است. شکل، طرح و جنس مدل اسپرت کاملاً با مبلمان راحت مناسب است. مبلمان اسپرت عروس با تمام ویژگی های خوبش ظاهری غیر رسمی دارد که شاید برای هیچ مکانی مناسب نباشد. در تصویر زیر مبل مدرن ایتالیایی L شکل با طراحی ساده و بسیار اسپرت را مشاهده می کنیم.

مبلمان اسپرت عروس

ویژگی های سبک مبلمان اسپرت عروس

مبل های اسپرت از مواد مختلفی ساخته می شوند. اما مدل های پارچه ای و کتان محبوبیت بیشتری دارند. ارتفاع این مدل در مقایسه با مبلمان استیل و کلاسیک کمتر است اما دسته های راحت و پهنی دارد. این مبل در ابعاد مختلف طراحی شده و دارای مدل هایی مانند مدل مبل ال، شزلون، کاناپه و مبل تختخواب شو می باشد.

طراحی مبلمان اسپرت عروس

طراحی ساده یکی از ویژگی های سبک مدرن است. پارچه های این مبل طرح خاصی ندارند و اغلب ساده هستند و از رنگ های خنثی برای این پارچه ها استفاده می شود.

تاثیر مبل اسپرت عروس در دکوراسیون

یک اتاق بسیار کلاسیک و رسمی فضایی خشک و بی روح را برای ما ایجاد می کند. اما انتخاب سبک اسپرت و مدرن به دلیل نوع طرح و رنگ هایی که دارد باعث می شود فضای دکوراسیون شادی داشته باشیم. در تصویر زیر مبل اسپرت ترکیه ای را مشاهده می کنیم.

انواع مدل مبل اسپرت عروس

مبل های اسپرت یکی از محبوب ترین مدل های مبلمان در دنیای امروزی است. این مبل ها با طراحی مدرن و منحصر به فرد جلوه ای جذاب و چشم نواز به دکوراسیون منزل می بخشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع مدل مبل اسپرت بپردازیم.

مبلمان اسپرت عروس

مبل اسپرت عروس

مبل اسپرت سبکی با طراحی مدرن است که در کشور ترکیه تولید می شود. این سبک مبل در طرح ها و مدل های متنوعی عرضه می شود. طراحی مدرن و خاص، استفاده از متریال با کیفیت، جزئیات چشمگیر، کاربرد و اندازه ها و رنگ های متنوع از ویژگی های این محصول است.

دارای طراحی مدرن، ساده و به روز هستند که آن ها را از سایر مبل ها متمایز می کند. ترکیه برای ساخت این مدل مبل از مواد درجه یک استفاده می کند. برخی از این مبل ها از چوب، فلز، پارچه و چرم ساخته شده اند.

مبلمان اسپرت عروس

مبل کلاسیک اسپرت عروس

مبل اسپرت کلاسیک سبکی خاص در طراحی مبلمان است که ترکیبی از ویژگی های مدرن و کلاسیک دارد. در این سبک زیبایی سنتی و کلاسیک با طرح های مدرن و جدید ترکیب می شود. در مبلمان کلاسیک اسپرت از رنگ های خنثی مانند خاکستری و سفید استفاده می شود.

مبلمان اسپرت عروس

مبل اسپرت کلاسیک سفید با طراحی جذاب

استفاده از مواد مرغوب مانند چوب، فلز، شیشه یا پارچه های لوکس تاثیر زیادی در کیفیت و ظاهر مبل اسپرت دارد. پارچه های چرمی و مخملی از پارچه های محبوب در این سبک مبل هستند. مبلمان کلاسیک اسپرت جلوه ای منحصر به فرد و چشم نواز در دکوراسیون ایجاد می کند. در ادامه عکس مبل کلاسیک با طراحی مدرن تری را مشاهده می کنیم.

مبل اسپرت از نظر طرح، مدل و رنگ، قابلیت ست شدن با وسایل دکوری در سبک های مختلف را دارد. به همین دلیل در اکثر دکوراسیون های جدید می توانیم از این سبک استفاده کنیم. در تصویر زیر یک مبل اسپرت شیک را می بینیم که در فضایی مدرن چیده شده است.

مبل اسپرت شیک و جدید

این مبل برعکس مدل کلاسیک است. شکل، طرح و جنس مدل اسپرت کاملاً با مبلمان راحت مناسب است. مدل اسپرت با تمام ویژگی های خوبش ظاهری غیر رسمی دارد که شاید برای هیچ مکانی مناسب نباشد. در تصویر زیر مبل مدرن ایتالیایی L شکل با طراحی ساده و بسیار اسپرت را مشاهده می کنیم.

ویژگی های سبک مبلمان اسپرت

مبل های اسپرت از مواد مختلفی ساخته می شوند. اما مدل های پارچه ای و کتان محبوبیت بیشتری دارند. ارتفاع این مدل در مقایسه با مبلمان استیل و کلاسیک کمتر است .طراحی ساده یکی از ویژگی های سبک مدرن است. پارچه های این مبل طرح خاصی ندارند و اغلب ساده هستند و از رنگ های خنثی برای این پارچه ها استفاده می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *