دسته‌بندی نشده

مبل آپارتمانی شیک

مبل مدل لورنزو در تهران
مبل آپارتمانی شیک آیا تا به حال به این فکر کرده اید که مبل چیست و یک مبل باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در این مقاله قصد داریم اطلاعات جالبی در مورد  اگر قصد خرید مبل راحتی را دارید، بهتر است این مطلب را از دست ندهید.

 

 

مبل آپارتمانی شیک

مبل آپارتمانی شیک

مبل آپارتمانی شیک

مبل های استیل و کلاسیک که تقریباً یک خانواده هستند، اما تفاوت هایی در آنها وجود دارد، مبل های اپاتمانی شیک بر خلاف مبل های کلاسیک دارای صندلی های بسیار نرم با ارتفاع کم و دسته و بالش های پهن هستند. از ویژگی های مهم آن ایجاد حس راحتی و نرمی در پشت و صندلی آن است.

مبل راحتی دارای ویژگی های انعطاف پذیر زیادی برای راحتی افراد است و همین امر باعث شده تا اکثر افراد این مبل را به مدل های دیگر ترجیح دهند.

مبل آپارتمانی شیک و با دوام

برای خرید مبل بادوام باید در مورد تفاوت فرم و پر، عمق نشیمنگاه، فنر، پارچه و مواردی از این قبیل اطلاعات لازم را به دست آورید.  اگر مبل را برای استفاده موقت خریداری کنید، ممکن است پس از مدتی آن را از اتاق نشیمن به اتاق نشیمن منتقل کنید و پس از مدتی آن را به طبقه پایین ببرید و در نهایت از خوابگاه خارج کنید. به راحتی می بینید که یک دهه یا بیشتر از آن گذشته است و مبل به عنوان بخشی از زندگی شما شناخته شده است، پس بهتر است با انتخابی هوشمندانه یک مبل باکیفیت بخرید تا سالیان سال برایتان دوام بیاورد.

چگونه از کیفیت مبل اطمینان حاصل کنیم؟

استحکام مبل را بسنجید، مبل های با کیفیت معمولا محکم و سنگین هستند. می توانید چند ضربه به مبل بزنید تا استحکام آن را اندازه گیری کنید، سپس گوشه آن را بلند کرده و تکان دهید. اگر فکر می کنید مبل سبک است، بهتر است آن را نخرید. مبل هایی را انتخاب کنید که از چوب های سخت مانند بلوط، توسکا، افرا یا تخته سه لا با کیفیت بالا ساخته شده باشند.

فرم مبل آپارتمانی شیک

اتصالات بهترین مبل دو بار میخکوب شده و گوشه ها چسب کافی دارند و به هم پیچ می شوند. در مبل های باکیفیت، پایه ها و فریم یک تکه هستند و پایه ها جدا به بدنه متصل نمی شوند. اگرچه یکی از مزایای پایه های جداشدنی این است که به راحتی از در عبور می کنند.
مبل آپارتمانی شیک

به تشک های مبل دقت کنید

تشک مبل یکی از مواردی است که در انتخاب باید به آن توجه کنید. بیشتر تشک ها دارای هسته فوم پلی اورتان هستند. هرچه فوم متراکم تر باشد، سنگین تر و ماندگارتر است. در مبل های ارزان قیمت از تشک های سبک استفاده می شود. مبل های باکیفیت دارای تشک های ترکیبی با فنر نصب شده در مرکز و احاطه شده توسط فوم با کیفیت هستند.اگر از دکورهای سنتی استفاده می کنید، بهتر است به دنبال مبل هایی باشید که دسته های گرد و پشتی برآمده و تشک های گره دار دارند. مبل های جدید دارای خطوط واضح در تزئینات کمتر و پارچه های کم رنگ هستند.

طرح اولیه مبل آپارتمانی شیک

اگر بلاتکلیف هستید و نمی توانید تصمیم بگیرید، طرح اولیه را با استفاده از چسب کاغذی و نوارهای آبی برای نقاشی بکشید. اگر قصد دارید زمان زیادی را روی مبل بگذرانید، بهتر است فضای بین دو دسته را بررسی کنید تا از اندازه مناسب آن مطمئن شوید. در ضمن بهتر است فقط طول آن را در نظر نگیرید زیرا عرض دسته ها نیز بر فضای بین دو دسته تاثیر می گذارد. اگر فضای کوچکی دارید بهتر است مبل راحتی بخرید که دسته های کوتاهی دارد زیرا جلوه بهتری دارد.

می خواهید مبل شما چند نفر را در خود جای دهد؟

ظرفیت مبل مهم است، پس اگر مبل دوتشکی خریده اید، انتظار نداشته باشید بیش از دو نفر بتوانند روی آن بنشینند. برای اینکه افراد بیشتری روی مبل جا بیفتند، از مبل های سه تخته یا مبل هایی با تشک بلند استفاده کنید.

مبل آپارتمانی شیک-مبل آپارتمانی شیک-مبل آپارتمانی شیک-مبل آپارتمانی شیک-مبل آپارتمانی شیک

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *