دسته‌بندی نشده, مبل

مبل ارزان قیمت

مبل ارزان قیمت اگرچه قیمت مبلمان به طور چشمگیری در حال افزایش است، خریداران خریدهای خود را رها می کنند یا گزینه های ارزان تری را انتخاب می کنند که دور از تصور آنها است. از این رو مبل هانی  موفق شد در اسرع وقت مدل های مبلمان را با قیمتی قابل قبول به خریداران عرضه کند.

مبل ارزان قیمت

مبل ارزان قیمت

مبل ارزان قیمت

ما هر مدل مبل را پیوند می دهیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بهترین انتخاب را داشته باشید
یکی از مزیت های مبلمان اتاق خواب تولید مدل های ارسالی مشتریان از نمونه عکس ها و تصاویر موجود در اینترنت است.

انواع مدل های مبلمان سبک های مختلف مبلمان:

با وجود تنوع زیاد در طراحی و ساخت سبک های مختلف مبلمان، لازم است بدانید که تعدادی سبک و استاندارد اولیه برای مبلمان وجود دارد. در واقع هر کدام از مبل هایی که مشاهده می کنید با استاندارد خاص خود طراحی و ساخته شده اند. صرف نظر از رنگ و طرح پارچه و چوب، اسکلت و اجزای اصلی آن به طور کلی به 14 دسته تقسیم می شوند. امروز این دسته بندی ها را به شما معرفی می کنیم.

مبل چسترفیلد

مبل چسترفیلد به راحتی قابل تشخیص است. این مبل در پشت و گاهی روی نشیمنگاه گلدوزی های زیادی دارد. دسته های آن نیز گرد و پیچ خورده است و ارتفاعی متناسب با تکیه گاه مبل دارد. اگرچه زمانی مبل چسترفیلد اغلب از چرم ساخته می شد، اما امروزه شاهد ساخت آن با پارچه های دیگر، به ویژه مخمل هستیم. در مقاله ای مبل چستر چیست به تفصیل به این موضوع پرداختیم.

مبل تخت خواب شو تاشو

امروزه مبل تختخواب شو در طرح های منحصر به فردی عرضه می شود و در بین سبک های مبلمان گزینه بسیار مفید و خوبی برای خانه ها و سوئیت های کوچک و همچنین محل خواب مهمانان به حساب می آید.
در این سبک مبلمان، پشت مبل معمولاً صاف می ماند و تشک مبل باز می شود تا تبدیل به تخت شود.

مبل لاوسیت

اصطلاحی عاشقانه برای مبل دو نفره. معمولا صندلی عشق بخشی از مجموعه مبلمان اتاق نشیمن است و در سبک ها و طرح های مختلفی عرضه می شود.

مبل ارزان قیمت

مبل ارزان قیمت

مبل قطعه ای

ست مبل یک مبل چند قسمتی است. تعداد قسمت ها 3 و 5 عدد است که می توان آنها را به روش های مختلف مرتب کرد. هر چه قسمت های بیشتر باشد، چیدمان ها متنوع تر است. با توجه به محبوبیت گسترده و روزافزون ست مبل ها، سبک ها، طرح ها و متریال های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. برخی بزرگ هستند و اتاق های بزرگی را در خود جای می دهند. در حالی که دیگران بسیار کوچکتر هستند. دو مدل چیدمان رایج L- و U شکل هستند.

مبل تکیه گاه شتری

این مبل از خانه شیوخ عرب رایج شد. این مبل نام خود را مدیون پایه خمیده و قوزدار آن است. عموماً روی تکیه دو قوز شبیه کوهان شتر دیده می شود که گاهی سه قوز دیده می شود. ظاهر این مبل لوکس است و می تواند ظاهر دکوراسیون شما را تغییر دهد. از این نوع مبل برای قاب های چوبی با فاصله نزدیک استفاده می شود. مبل ساپورت Camel یک مبلمان مدرن محسوب می شود.

مبل چیس

مبلمان سبک چیز دارای نشیمنگاه مستقیم یا منحنی هستند. در قسمت پشتیبانی دارای قوس هایی است که به کمر تنظیم می شود. مبل های شزلون به سبک شزلون هنوز در سوئیت های اتاق خواب بزرگ امروزی محبوب هستند. برخی از صندلی‌ها دستگیره دارند، برخی دیگر ندارند. آنها معمولا در کنار استخرها دیده می شوند.

مبل ارزان قیمت

مبل ارزان قیمت

مبل دو نفره دسته دار

این مبل برای محیط های کوچک و جمع و جور مناسب است. دو نفر را در خود جای می دهد و تکیه گاه آن صاف و بدون افتادگی است.

مبل کبریل

به این سبک مبلمان با ظاهر باشکوه و پاهای منحنی که دارد، مبل مدرن یا مبل سایز ملکه نیز می گویند. این سبک از قرن 18 بسیار محبوب شد و اغلب در خانه های پادشاهان و ملکه ها استفاده می شد. برای خانه هایی با فضای بزرگ و مجلل گزینه مناسبی است.

مبل ارزان قیمت

مبل ارزان قیمت

مبل تختی

کارکرد این مبل از نامش مشخص است. مبل راحتی برای نشستن در روز و خواب و استراحت در شب. این نوع مبل برای خانه هایی که رفت و آمد زیاد است و فضای کافی برای تخت وجود ندارد بسیار مناسب است.

مبل ارزان قیمت-مبل ارزان قیمت-مبل ارزان قیمت-مبل ارزان قیمت-مبل ارزان قیمت-مبل ارزان قیمت-مبل ارزان قیمت-مبل ارزان قیمت-مبل ارزان قیمت-مبل ارزان قیمت-مبل ارزان قیمت-مبل ارزان قیمت-

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *