مبل

مبل جهیزیه عروس

فروش میز عسلی

مبل جهیزیه عروسی یکی از مهم ترین اتفاقاتی است که در زمان عروسی رخ می دهد. از آنجایی که یکی از وسایل مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون منزل مبل است; به همین دلیل این خرید با وسواس بیشتری انجام می شود. در هنگام خرید مبل، تازه عروس ها باید به جزئیات توجه ویژه ای داشته باشند تا مبلمان خریداری شده بیشترین هماهنگی را با سبک دکوراسیون آنها داشته باشد.

 

مبل جهیزیه عروس

 مبل جهیزیه عروس

انواع مبلمان جهیزیه عروس

در هنگام خرید مبل عروس، خرید کدام مدل مبل به انتخاب عروس بستگی دارد. به طور کلی سه مدل مبل برای تازه عروس ها مورد توجه است. مبل سلطنتی، مبل راحتی و مبل راحتی متشکل از دو نوع قبلی.

مبل های سلطنتی یا کلاسیک به دلیل دوام بسیار محبوب هستند. چنین مبل هایی برای مراسم های مختلف مناسب هستند. همچنین خرید مبل کلاسیک برای کسانی که دوست ندارند خانه را بیش از حد شلوغ کنند یا با کمبود جا مواجه هستند، انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.

مبل های مدرن راحتی عروس

یک مبل راحتی برای کسانی که خواهان یک مبل بیشتر برای راحتی یا تجمل هستند، انتخابی عالی خواهد بود. مبل های مدرن و اسپرت بیشتر در دسته مبل راحتی طبقه بندی می شوند.

مبل متوسط ​​یکی دیگر از انتخاب ها در میان تازه عروس هاست. برای کسانی که با کمبود جا مواجه هستند و نمی توانند همزمان از مبل راحتی و کلاسیک در منزل خود استفاده کنند، خرید این نوع مبل انتخاب خوبی خواهد بود.

دکوراسیون مبل عروس

دکوراسیون خوب دکوراسیونی است که وسایل آن با یکدیگر هماهنگ باشند. به همین دلیل در خرید باید به این نکته توجه کنید که بین مبلمان عروس و سایر وسایل منزل هماهنگی وجود داشته باشد و با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

وقتی مبلمان منزل با وسایل دیگر هماهنگ باشد، دکوراسیون منزل زیباتر می شود. بنابراین در هنگام خرید، نوع و حتی رنگ سایر وسایل منزل در انتخاب مبل تاثیرگذار خواهد بود.

جهیزیه مبل عروسی

رشد بی رویه جمعیت شهرها باعث شده تا فضای خانه ها و آپارتمان های نوساز نسبت به گذشته کمتر شود. از طرفی به دلیل مشکلات اقتصادی در ابتدای ازدواج، زوج های جوان ترجیح می دهند در خانه های کوچک زندگی کنند. به همین دلیل خرید اقلام جهیزیه از جمله خرید اثاثیه عروس باید با رعایت نکات خاصی انجام شود.

چیدمان دکوراسیون مبل عروس

خرید وسایلی با سایز مناسب با فضای موجود در خانه باعث سهولت در چیدمان دکوراسیون منزل می شود و در حین چیدمان مشکلی پیش نخواهد آمد. از طرفی یکنواختی مبلمان و هماهنگی با فضای خانه زیبایی دکوراسیون را چند برابر خواهد کرد. بنابراین بهتر است مبل هایی بخرید که ساده یا بدون انحنای خاص باشند. به طوری که می توان از آن در هر جایی استفاده کرد.

برای مثال خرید مبل ال برای خانه هایی با فضای کم بسیار مناسب است. به همین دلیل از فضای موجود به بهترین نحو استفاده خواهد شد و در چیدمان مبل مشکلی از آشفتگی و کمبود فضا وجود نخواهد داشت.

نوع و جنس مبل هنگام خرید مبل عروسی

جنس مبل یکی از نکات بسیار مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه داشت. از جمله مواردی که هم در قیمت مبل و هم در دوام و زیبایی آن موثر است جنس مبل است.

یکی از مهم ترین مواد مورد استفاده در ساخت مبل، چوب است. اینکه مبل از چه چوبی ساخته شده است نیز در طراحی و قیمت مبل تاثیرگذار است. در حال حاضر پرمصرف ترین چوب ها در تولید مبل چوب گردو، چوب راش، چوب افرا و چوب روسی می باشد.

استفاده از چوب بی کیفیت باعث آسیب دیدن و کاهش طول عمر مبل می شود. رنگ چوب را نیز می توان در هنگام خرید به عنوان یک فاکتور در نظر گرفت. به طوری که اگر رنگ چوب مبل با سایر وسایل چوبی خانه هماهنگ باشد، دکوراسیون داخلی خانه زیباتر به نظر می رسد.

 کیفیت پارچه مبل جهیزیه عروس

نکته مهم دیگر پارچه مبل است. هنگام خرید مبل عروسی به یاد داشته باشید که نوع پارچه بسیار مهم است. مبل راحتی که پارچه آن دائماً لکه نگیرد یا در مدت زمان کوتاهی تمیز شود، خرید خوبی خواهد بود.

مهمترین پارچه هایی که در حال حاضر در صنعت مبلمان مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از پشم، مخمل، پنبه، ساتن، مازراتی و چرم.

مبل جهیزیه عروس-مبل جهیزیه عروس-مبل جهیزیه عروس-مبل جهیزیه عروس-مبل جهیزیه عروس-مبل جهیزیه عروس-مبل جهیزیه عروس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *