مبل

مبل عروس و داماد

قیمت مبل افسون در تهران

مبل عروس و داماد جهیزیه با توجه به اینکه این کالا نقش مهمی در دکوراسیون منزل دارد; می تواند به یکی از چالش برانگیزترین کارها تبدیل شود.

مبلمان را می توان یکی از کاربردی ترین لوازم منزل دانست که افراد باید فاکتورهای مختلفی را برای خرید آن در نظر بگیرند.

مبلمان باید با توجه به متراژ خانه، میزان رفت و آمد مهمان به خانه، سبک مهمانی ها، سازگاری با سایر لوازم منزل و موارد دیگری که در ادامه با آن ها آشنا می شویم انتخاب شود.

مبل عروس و داماد

 

مبل عروس و داماد

مبل عروس و داماد

به متراژ خانه توجه کنید

هنگام خرید مبل جهیزیه اولین نکته مهم متراژ خانه است. این موضوع می تواند به شما در انتخاب سبک مبلمان کمک کند.

مبلمان بزرگ قطعا برای خانه های کوچک توصیه نمی شود. همچنین استفاده از مبلمان کوچک نمی تواند فضای زیبایی را در خانه هایی با متراژ زیاد ایجاد کند.

اگر مستاجر هستید بهتر است با توجه به سلیقه خود و متراژ خانه ای را انتخاب کنید که به احتمال زیاد در سال های آینده آن را برای زندگی انتخاب خواهید کرد.

سبک مبلمان عروس و داماد

مبلمان به طور کلی در 3 سبک کلاسیک، مدرن و استیل تولید می شود. اگر عامل شما قیمت مبل عروسی است، می توانید سبک های ساده تری بخرید.

به طور کلی ویژگی های هر یک به شرح زیر است:این سبک مبلمان می تواند گزینه مناسبی برای خرید مبل جهیزیه باشد، به خصوص اگر بعد از عروسی در خانه مهمانی و مجالس رسمی باشد.

مبل استیل

با توجه به اینکه مبل استیل عروس از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است، می توانید با خرید مبل استیل عروس داماد از یک تولید کننده کمی در هزینه های نهایی صرفه جویی کنید.

مبل استیل در واقع همان مبلمان سلطنتی با کنده کاری ها و کنده کاری های زیباست که معمولا به عنوان محصولی لوکس و گران قیمت شناخته می شود.

این سبک مبل برای خانه های بزرگ با سبک های شیک و کالاهای لوکس مناسب است. مبلمان سلطنتی ظاهری کاملا مجلل و جذاب به خانه می بخشد.

مبلمان عروس و داماد

برای خرید مبل جهیزیه نیز می توانید از سبک کلاسیک استفاده کنید. سبک این مبلمان ترکیبی از استیل و مبل راحتی است.

مبل های کلاسیک در انواع مختلفی از جمله مبل کلاسیک ایتالیایی، چستر، انگلیسی و فرانسوی تولید می شوند و شما باید با توجه به سبک منزل و سلیقه شخصی خود بهترین مدل را انتخاب کنید.

مبل عروس کلاسیک معمولا ظاهری شیک و جذاب دارد و نسبت به مبلمان استیل فضای کمتری را اشغال می کند. بنابراین برای خانه های کوچک مناسب است.

برای صرفه جویی در هزینه کلی جهیزیه، خرید مبل کلاسیک با قیمت تولیدی می تواند یکی از راهکارهای مهم باشد.

زیرا تولیدکنندگان معمولا با حذف واسطه کالا را با کمترین قیمت به مشتری عرضه می کنند.

مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک به عنوان مبل نیز شناخته می شود. این بدان معناست که شما می توانید هم برای پذیرایی از مهمانان و هم برای استفاده شخصی، به عنوان مثال؛

هنگام تماشای تلویزیون از آنها استفاده کنید. در مقابل، مبل استیل فقط برای مهمانی ها و مجالس استفاده می شود.

مبلمان مدرن عروس داماد

با مدرن شدن سبک خانه ها و لوازم مختلف، مبلمان مدرن نیز تولید شد که ویژگی اصلی آن سادگی و استفاده از یک رنگ در تولید آنهاست.

سبک مدرن می تواند گزینه مناسبی برای خرید مبل جهیزیه باشد. البته برای این موضوع باید به سایر دکوراسیون منزل نیز توجه کرد.

مبل عروس و داماد

مبل عروس و داماد

انتخاب مبلمان مدرن برای افرادی که سبک خانه سنتی و کلاسیک دارند نمی تواند گزینه خوبی باشد. زیرا معمولا کنتراست خوبی ایجاد نمی کند.

در تولید این نوع مبلمان معمولاً از چوب استفاده نمی شود و می توان آنها را به عنوان مبل نیز شناخت.

طراحی سرد، ساده و مینیمال یکی از ویژگی های بارز این مبلمان جهیزیه عروس جدید است.

به رنگ مبلمان دقت کنید

مبلمان به نوعی مکمل خانه است و بیشتر از سایر وسایل به چشم می خورد، بنابراین رنگ آن باید با بقیه دکوراسیون خانه هماهنگی کامل داشته باشد.

بسیاری از افراد برای ارزان شدن قیمت اثاثیه جهیزیه آن را به عنوان اولین کالا خریداری می کنند و سپس به تدریج خرید سایر اقلام را در برنامه خود قرار می دهند.

این موضوع می تواند در نهایت و پس از چیدمان خانه; ظاهری نامطلوب به گونه ای ایجاد کنید که حتی زیبایی سایر لوازم خریداری شده نیز تعریف نشود.

پس بهتر است مبلمان را به عنوان آخرین مورد خریداری کنید.

مواد مبلمان عروس و داماد

مبل از قسمت های مختلفی ساخته شده است که از مهمترین آنها می توان به چوب، فوم و روکش اشاره کرد.

برای خرید مبل جهیزیه باید به جنس هر کدام از این قسمت ها نیز توجه کنید.

به طور کلی کیفیت این اقلام به همراه یکدیگر قیمت مبلمان عروس را تعیین می کنند. یعنی هر چه بیشتر هزینه کنید کیفیت مبلمان بالاتر می رود.

البته برای خرج کردن این پول باید عوامل مختلفی را بررسی کنید، مثلاً; اگر فردی هستید که مبلمان را فقط برای چند سال اول زندگی می خواهید

و قصد تعویض آن را دارید، نیازی به پرداخت هزینه زیادی ندارید.

بهترین رنگ مبل برای عروس

رنگ های خنثی و روشن همانند رنگ سفید، طوسی روشن و آبی درباری انتخاب مناسبی برای مبل راحتی عروس و رنگ های کرمی،

استخوانی و  طلایی انتخاب خوبی برای مبلمان سلطنتی عروس می‌باشد.

رنگ استخوانی، آبی روشن و طوسی روشن از جدید ترین رنگ ها در خرید مبل جهیزیه است. این رنگ ها به راحتی با تمامی لوازم منزل ست می‌شود

و اگر شما قصد تعویض وسایل در آینده را داشته باشید نگرانی از بابت رنگ مبل وجود ندارد. همچنین استفاده از کوسن های شاد به راحتی ظاهر مبل را تغییر می‌دهد

و تم رنگی دلخواه شما را با آن ترکیب می‌کند.

برای مثال اگر فرش شما سرمه ای است، کوسن های سرمه ای ترکیب مبل شما را با فرش کامل می‌کند

و اگر در آینده قصد خرید فرش گردویی را داشته باشید، با تغییر کوسن ها به رنگ نسکافه‌ای، مبلمان شما به راحتی با فرش ست می‌شود.

مبل عروس و داماد-مبل عروس و داماد-مبل عروس و داماد-مبل عروس و داماد-مبل عروس و داماد-مبل عروس و داماد-مبل عروس و داماد-مبل عروس و داماد-مبل عروس و داماد-مبل عروس و داماد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *