مبل

مبل مدرن ارزان

مبل 8 نفره تختخوابشو مدرن وجدید مدل کرال

مبل مدرن ارزان از اواخر قرن نوزدهم تحت تأثیر مدرنیسم قرار گرفته اند. طراحی های متفاوت و به روزی دارند. این نوع مبل سبک خاص خود را دارد که به معنای شیک، راحت و مینیمال بودن است.

امروزه با افزایش خانه های آپارتمانی، خرید مبلمان مدرن بیش از هر سبک دیگری مورد توجه قرار گرفته است. برای خرید این نوع مبلمان باید از ویژگی های این نوع مبلمان اعم از جنس، رنگ، پارچه و عوامل موثر بر آن آگاهی کافی داشته باشیم.

 

 

مبل مدرن ارزان

مبل مدرن ارزان

 

به چه سبک مبلمانی مبل مدرن می گویند؟

مبلمان مدرن تابع الگوهای سرد و مینیمالیستی و خطوط مستقیم هستند، انتخاب رنگ این سبک مبلمان معمولا تک رنگ است. برای زیباسازی این نوع مبل از چوب کمتری استفاده می شود، مگر اینکه بتوانیم چوبی را انتخاب کنیم که با طراحی مبل و دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشد. انجام دادن

سادگی و ظاهر مدرن این مبل باعث شده است که زیبایی چشمگیر و خاصی داشته باشد. با توجه به اینکه این سبک مبلمان استانداردهای خاص خود را دارد و از الگوی خاصی پیروی می کند، مدل های این نوع مبل از تنوع بالایی برخوردار است.

ویژگی های مبلمان مدرن ارزان

یکی از ویژگی های بارز این نوع مبلمان طراحی آن است که بسیار ساده و در عین حال شیک و زیبا است. با توجه به طراحی این نوع مبل، فضایی که ایجاد می کند مینیمال است. این نوع مبل در مقایسه با سایر مدل های موجود در بازار مانند مبل های کلاسیک و مبل استیل سبک تر و وزن کمتری دارد.

طراحی مبلمان مدرن با سبک زندگی فعلی ما بسیار سازگار است. در طراحی مبل مدرن از خطوط ساده و هندسی استفاده شده است که آن را زیباتر و چشم نوازتر می کند.

سادگی این مبل در انتخاب آن تاثیر بسزایی دارد!

مبلمان مدرن طراحی ساده ای دارند، البته ممکن است در برخی از مدل های مدرن از عناصر تزئینی استفاده شده باشد، اما اصل طراحی این مدل مبل بیشتر به سمت مینیمال و ساده بودن گرایش دارد.

سادگی مبل مدرن یکی از دلایل تغییر این مبل در سال های اخیر است. آنها همچنان محبوب و مورد پسند عموم هستند و طرفداران زیادی دارند. طراحی ساده که یکی از ویژگی های بارز این سبک مبلمان است به ما این امکان را می دهد که به راحتی آن را با هر دکوراسیونی هماهنگ کنیم و یا زمانی که قصد داریم به طور مرتب فضای خانه خود را تغییر دهیم برایمان بسیار مفید است.

دلیل محبوبیت مبل مدرن

مبلمان مدرن با حداقل تزیینات طراحی شده و طراحان در این سبک بیشتر روی خطوط مستقیم، اشکال هندسی و زاویه تمرکز می کنند. بنابراین خطوط و لبه های صاف ویژگی اصلی مبلمان مدرن است.

البته باید توجه داشته باشیم که در سال های اخیر خطوط منحنی به کار رفته در سبک مدرن می تواند زیرمجموعه ای از طراحی معاصر باشد. سبک معاصر و مدرن دو سبکی هستند که معمولا با هم اشتباه گرفته می شوند.

مبل مدرن ارزان

استفاده مهم و موثر از مبل مدرن

کاربردی بودن این سبک مبلمان یکی از ویژگی هایی است که نمی توان آن را نادیده گرفت، برای محیط های بسیار کوچک بسیار کاربردی است. این سبک مبلمان به دلیل چیدمان فضای کوچک، انتخابی ایده آل برای خانه های آپارتمانی است. می توانیم از مبل مدرن در آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق نشیمن، کتابخانه و سایر قسمت های خانه استفاده کنیم.

در مبلمان هر چه از وسایل بیشتر استفاده شود شباهت بیشتری به سبک مدرن دارد. به عنوان مثال مبل تختخوابشوی که علاوه بر استفاده به عنوان مبل، در قسمت پایین آن دارای کشو نیز می باشد، نسبت به سایر مبل های تختخواب شو مدرن تر است.

طراحی و ساخت مبلمان مدرن

استفاده از متریال و بافت طبیعی یکی از ویژگی های این سبک مبل است و در اکثر مبلمان های مدرن از متریال با کیفیت استفاده می شود تا بهترین سطح راحتی را برای ما به ارمغان بیاورد. در ادامه به موضوعاتی مانند پارچه، فوم، اسفنج، رنگ، چوب و فلز می پردازیم.

مبل مدرن ارزان

پارچه های با کیفیت و طرح دار

به طور کلی، پارچه های مورد استفاده در مبلمان مدرن معمولا از میکروفایبر، چرم، جیر و پنبه ساخته می شوند. آنها عمدتا تک رنگ و یکنواخت هستند. البته انواع مبل های مدرن دارای پارچه های طرح دار هستند.

 

پارچه طرح دار

اگر می خواهید از پارچه های طرح دار استفاده کنید باید مبل های تک رنگ بزرگ و مبل های طرح دار یک طرفه را انتخاب کنید. چون لکه ها و آلودگی های کمتری را نشان می دهد اما در نظر بگیرید که نوع تک رنگ آن با حال و هوای طراحی مدرن هماهنگی بیشتری دارد.

فرم طراحی و مینیمال رنگ مبل

تراکم رنگ در مبلمان مدرن بسیار کم است و معمولا از رنگ ثابت استفاده می شود. به طور کلی در طراحی این سبک مبل از رنگ های سرد و خنثی بیشتر استفاده می شود. زیرا هدف ایجاد یک جو آرامش بخش است.

مبل مدرن ارزان-مبل مدرن ارزان-مبل مدرن ارزان-مبل مدرن ارزان-مبل مدرن ارزان-مبل مدرن ارزان-مبل مدرن ارزان-مبل مدرن ارزان

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “مبل مدرن ارزان

  1. داود شاه ولی گفت:

    درود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *