مبل

مبل مناسب برای فضاهای کوچک

مبل مناسب برای فضاهای کوچک اگر اتاق نشیمن شما کوچک است، مبلمان را حول یک نقطه کانونی بچینید. نقطه کانونی می تواند تلویزیون، شومینه، پنجره یا حتی تزئینات دیوار باشد تا به عنوان نقطه کانونی و توجه اتاق عمل کند. موارد را در یک دایره در اطراف یا مستقیماً رو به نقطه کانونی قرار دهید تا دید واضحی به شما ارائه دهد.

 

مبل مناسب برای فضاهای کوچک

مبل مناسب برای فضاهای کوچک

 

دکوراسیون داخلی خانه های کوچک

اشتباهات در چیدمان مبل راحتی برای یک خانه کوچک
شاید با خود فکر کنید که اگر فضای بین اتاق نشیمن را خالی بگذارید، می توانید اتاق نشیمن را بزرگتر نشان دهید، اما در واقع برعکس است.

مبل مناسب برای فضاهای کوچک

توجه به چیدمان خانه های کوچک

در تصویر زیر نشیمن کوچکی را مشاهده می کنید که در آن از چندین ترفند طراحی برای رسیدن به ظاهری منظم و باز استفاده شده است. میز شیشه ای با بزرگتر نشان دادن اتاق نشیمن در حالی که تقریباً هیچ فضای بصری را اشغال نمی کند فضای بیشتری ایجاد می کند، به این معنی که از نظر ما اتاق شلوغ به نظر نمی رسد. صندلی ها مناسب دکوراسیون هستند، کوسن ها و لامپ های روی میز در دو طرف اتاق جلوه ای ساده و زیبا ایجاد کرده اند

مبل راحتی برای فضای کوچک

اگر به دنبال خرید میز کنسول برای خانه های کوچک هستید به این قسمت مراجعه کنید.
توجه به وزن بصری مبلمان خانه کوچک
علاوه بر اندازه واقعی مبلمان، به وزن ظاهری آن نیز توجه کنید. به نظر ما مبلمان با پارچه های تیره نسبت به مبلمان با رنگ های روشن فضای بیشتری را اشغال می کنند.  یک میز قهوه کوچک با روکش سنگ مرمر نیز فضای بصری بسیار کمی را مصرف می کند.

 

چیدمان مبل برای یک خانه کوچک

. چشم می‌تواند آزادانه در طیف رنگی پرسه بزند، یعنی اگر از رنگ‌های مختلف استفاده کنید، تنوع رنگ چشم‌ها را درگیر می‌کند و بنابراین فضا بازتر احساس می‌شود. رنگ های سفید، کرم، برنزی یا خاکستری را برای دیوارها و مبلمان بزرگ انتخاب کنید و فضا را بزرگتر نشان دهید.

مبل مناسب برای فضاهای کوچک

برای یک خانه کوچک چه مبل بخریم؟

اگر می خواهید در خانه کوچک خود مبل بچینید مقاله چیدمان مبل در خانه را مطالعه کنید.
مبلمان را پشت آشپزخانه قرار دهید
وقتی یک اتاق نشیمن کوچک آشپزخانه یا فضای ناهارخوری را تقسیم می کند، خانه شما می تواند حتی کوچکتر به نظر برسد. برای کمک به تفکیک این دو مکان، می توانید مبل را در حالتی قرار دهید که پشتش به آشپزخانه باشد. یک مسیر در کنار مبل یا جلوی آن ایجاد کنید.

توجه به سقف و کف اتاق

یک اتاق چیزی فراتر از ابعاد افقی آن است. تمرکز چشم ها را روی سقف یا کف اتاق بیشتر کنید و با ایجاد یک آرایش کوچک فضا را متنوع کنید. در این اتاق نشیمن کوچک، با افزودن یک اکسسوری، توجه را به بقیه مبلمان جلب کنید و آن را کوچک جلوه ندهد.

انتخاب مبل مناسب برای یک خانه کوچک

مبلمان را در مقیاسی انتخاب کنید که متناسب با اتاق و افرادی که از آن استفاده می کنند. در چیدمان مبلمان اتاق نشیمن کوچک، یک جفت صندلی می تواند فضای بهتری نسبت به یک مبل بزرگ ایجاد کند. طراحی خاص این صندلی ها باعث می شود اتاق کوچک شلوغ نباشد.

مبل مناسب برای فضاهای کوچک

روش درست برای تزیین یک خانه کوچک

می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید که با انعکاس نور، روشنایی اتاق را افزایش می دهند. یک دکوراسیون ساده ایجاد کنید و از مسدود کردن پنجره ها با لایه های سنگین پارچه خودداری کنید. مبلمان را نزدیک پنجره ها بچینید تا به بهترین نحو از این جلوه لذت ببرید.

مبل مناسب برای فضاهای کوچک

دکور خانه های کوچک

رنگ های روشن را انتخاب کنید. این اتاق نشیمن کوچک به لطف دیوارهای سفید، روکش ها و مبلمان با رنگ های روشن فضا را محدود یا تیره نمی کند. رنگ سفید عناصر اتاق را به هم گره می زند، در حالی که آبی تضاد واضحی ایجاد می کند.

مبل مناسب برای فضاهای کوچک

استفاده از میز چوبی همرنگ با کف

برای یک اتاق نشیمن کوچک، یک میز قهوه خوری بزرگ و یک فرش را در نظر بگیرید. در این فضا محل قرارگیری صندلی ها فضایی دنج را ایجاد کرده است که از آشپزخانه و ناهارخوری جدا شده است. پرکردن فضای کف با یک میز قهوه ای ممکن است مورد پسند بسیاری از افراد نباشد، اما استفاده از چند قطعه اکسسوری بزرگ به جای تعداد زیادی لوازم کوچک برای چنین فضاهایی توصیه می شود.

مبل مناسب برای فضاهای کوچک-مبل مناسب برای فضاهای کوچک-مبل مناسب برای فضاهای کوچک-مبل مناسب برای فضاهای کوچک-مبل مناسب برای فضاهای کوچک-مبل مناسب برای فضاهای کوچک-مبل مناسب برای فضاهای کوچک-مبل مناسب برای فضاهای کوچک-مبل مناسب برای فضاهای کوچک-

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *