مبل

مبل کلاسیک لوکس

مبل 7نفره استیل کلاسیک فرانسوی پشت گردابزاری

مبل کلاسیک لوکس اگرچه به «مبل نیمه استیل» هم می گویند، اما این به دلیل یکی بودن آنها نیست، بلکه به دلیل شباهت در ویژگی ها و ویژگی های متفاوت مبلمان کلاسیک با مبلمان استیل است! این دو سبک تفاوت های عمده ای نیز دارند که بارزترین آنها به شرح زیر است:

 

مبل کلاسیک لوکس

مبل کلاسیک لوکس

 

 

صندلی های مبل کلاسیک راحت تر

مبل کلاسیک لوکس ریشه کلمه کلاسیک در لاتین کلاسیکوس یا رتبه اول است و از سوی دیگر هنرهای کلاسیک را هنرهای قدیمی و اصیل می گفتند که محبوب و مناسب زمان حال می باشد; در نتیجه مبل کلاسیک به معنای مبل قدیمی و اصیل است اما در هر زمانی با سلیقه و شرایط همان دوره جور در می آید.

این مبل های کلاسیک زیبا و چشم نواز که امروزه بسیار مد شده اند را می توان با مشاهده نوار چوبی زیبای اطراف آنها به راحتی تشخیص داد و از طرفی این مبلمان باکیفیت و ماندگار و بسیار شیک از جمله این مبل ها است. پرفروش ترین مدل مبل برای دکوراسیون داخلی. آنها خانه های زندگی هستند.

چوب های طبیعی و مرغوب

اغلب برای تودوزی و تزیین مبل های کلاسیک از چوب های طبیعی و مرغوب استفاده می شود و این چوب ها با طراحی دلنشین و زیبای خود حس نشاط، گرما و صمیمیت را به فضای دکوراسیون داخلی می دهند.

البته در ادامه این متن در مورد ویژگی ها و ویژگی های مبلمان کلاسیک لوکس بیشتر توضیح می دهیم که عبارتند از: ظرافت مبل ها، جنس و رنگ پارچه و چوب مبل، تعداد ست و بازه قیمتی مبلمان سبک کلاسیک تا شما عزیزان بتوانید به راحتی این سبک مبل را از بین سبک ها و مدل های دیگر بشناسید و مبل کلاسیک مورد نظر خود را خریداری کنید.

ظرافت و راحتی در مبل های کلاسیک

اولویت اصلی در مبل کلاسیک لوکس، ظرافت و توجه به جزئیات و تزیینات کاناپه ها است و به همین دلیل است که مبلمان کلاسیک با نقوشی مشابه با الهام از طبیعت همراه با خطوط منحنی و دقیق، یک اثر هنری به حساب می آید. البته مانند ظرافت مبل، شکننده و بادوام نیست، اما در این سبک از بهترین نوع چوب در صنعت مبلمان استفاده می شود که مقاومت زیادی برای طرح های منبت دارد و هدف ظرافت، تمیزی و تمیزی است. دقت در طراحی و ساخت مبل کلاسیک.

مزایا مبل کلاسیک لوکس

مطمئنم متوجه نوار باریک چوبی دور همه مبل های کلاسیک لوکس و پایه تمام تزئینات منبت شده اید. این نوار چوبی دور دسته ها، پایه ها، کفی و پشتی مبل ها مشخصه اصلی این سبک است. شما می توانید مبل کلاسیک را تشخیص دهید. البته به این نکته توجه کنید که برخی از مبل های سلطنتی و استیل نیز دارای این نوار چوبی هستند، اما همانطور که در ابتدای این متن گفته شد مبل های استیل و سلطنتی دارای منبت و تزئینات بسیار زیادی هستند و از این نظر ، با مبل ها فرق دارند. کلاسیک ها متفاوت هستند.

مبل کلاسیک لوکس

جنس و رنگ پارچه مبل کلاسیک

در این سبک اصیل و جذاب، تزئینات چوبی به خوبی جلا داده شده و هیچ قسمت ناهمواری وجود ندارد و با وجود اینکه پارچه های مبل سبک کلاسیک بسیار ضخیم و با کیفیت هستند، درزهای مبل ها کاملا تمیز و با دقت روی مبل انجام شده است. تبدیل می شوند

از رایج ترین انواع دوخت مبل های کلاسیک می توان به دوخت لمسی یا چستر دوخت که یکی از دوخت های ظریف و پربار است و دوخت ساده اشاره کرد. این دو نوع دوخت در کنار هم می توانند ظاهری رسمی و شیک به کاناپه ها ببخشند و جلوه ست مبلمان شما را دو چندان کنند.

مبل کلاسیک لوکس

جنس و رنگ پارچه و چوب در مبل کلاسیک

رنگ پارچه مبل و رنگ چوب تاثیر مستقیمی بر سبک و ظاهر فضای دکوراسیون داخلی دارد و در این مقاله لازم است به ویژگی ها و ویژگی های متفاوت مبلمان کلاسیک اشاره کنیم که می توانید مبل خود را بسازید. سبک کلاسیک با انتخاب رنگ چوب و رنگ و طرح پارچه. آن را مدرن یا کلاسیک کنید. به عنوان مثال: اگرچه اکثر مبل های کلاسیک از پارچه های طرح دار و شلوغ استفاده می کنند. اما از ویژگی های مهم مبلمان کلاسیک مدرن می توان به پارچه های ساده تر با رنگ های خنثی اشاره کرد.

مبل کلاسیک لوکس-مبل کلاسیک لوکس-مبل کلاسیک لوکس-مبل کلاسیک لوکس-مبل کلاسیک لوکس-مبل کلاسیک لوکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *