تعمیرات مبل

کارگاه مبل سازی یافت آباد

کارگاه مبل سازی یافت آباد یکی از سودآورترین مشاغل است که با وجود مشکلات تولید همچنان یکی از پرطرفدارترین مشاغل در ایران است. راه اندازی کارگاه مبل سازی و دانستن مهارت ها و فنون این کار می تواند پول زیادی را نصیب صاحبان آن کند.

 

کارگاه مبل سازی یافت آباد

 کارگاه مبل سازی یافت آب

 

تحویل خدمات

با توجه به رقابت زیاد در بازار کار در این حرفه، هزینه های بالای راه اندازی کارگاه و مشکلات عدیده تولید خدمات در کشورمان، بهتر است قبل از ورود به این حرفه تحقیقات زیادی انجام داده و اطلاعات مالی را به دست آورید. اطلاعات . . در این شغل شما آنچه را که نیاز دارید به دست می آورید. آگاهی کافی از موضوعاتی مانند درآمد، فضای مورد نیاز، درآمد و … و آشنایی با تکنولوژی جدید این صنعت مانند لیزر چوب می تواند موفقیت شما را در این زمینه تضمین کند.

یک اصل مهم برای ایجاد یک کارگاه تولید مبلمان

اولین قدم برای راه اندازی کارگاه تولید مبلمان، ایجاد یک طرح تجاری هدفمند است. برای ایجاد این طرح باید از تمامی جوانب کار اعم از میزان مورد نیاز، فضای مورد نیاز، مهارت و … آگاهی کامل داشت. در واقع بخش مهمی از موفقیت در این زمینه مستلزم استفاده از فناوری جدید برای تولید جدیدترین محصولات است. با خرید دستگاه برش لیزر و کسب مهارت های لازم برای کار با آن می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید.

مهمترین قسمت های کارگاه مبلمان

کنده کاری و برش چوب
تکمیل و رنگ آمیزی مبل
روش تایپ
دوخت برای دوخت جلد
هزینه راه اندازی کارگاه مبلمان

بخش مهمی از پول مورد نیاز کارگاه مبلمان مربوط به هزینه زمین و تجهیزات این کار است. برای تولید انبوه مدرن و مکانیزه حدود 12 تا 15 میلیارد دلار نیاز است. برای راه اندازی کارگاه تولید مبلمان میزان این پول کاهش می یابد.

فضای مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه مبلمان

برای ایجاد مبل تولیدی نیازی به اجاره یا خرید مکانی در مرکز شهر نیست. شهرها مکان ایده آل برای شروع این تجارت هستند.

فضای مورد نیاز برای راه اندازی این کارگاه با توجه به روش تولید متفاوت است. مساحت 150-200 متر برای تولید سبک سنتی کافی است. در حالی که اگر قصد ایجاد مجموعه ای از تجهیزات مدرن و مکانیکی را دارید باید حدود 1000 متر فضا برای آن در نظر بگیرید.

مهارت های لازم برای شروع تولید مبل

برای ورود به این شغل خوب است ابتدا تجربه فروش یا ساخت مبلمان را داشته باشید. پس از کسب تجربه کافی، می توانید کسب و کار خود را با ریسک کمی راه اندازی کنید.

یک یا چند سبک
یک نجار چیره دست
خیاطی که روکش مبل را برش می دهد و می دوزد
نحوه کار و نحوه تا کردن مبلمان
مدیر خرید
انباردار

مسئولیت دریافت سفارشات مشتریان را بر عهده دارد

حسابداران
وظیفه حمل اشیا
فروشنده
تجهیزات کارگاه مبلمان

ابزار اولیه برای کارگاه مبلمان

سینه ها بالاست
روکش مبل (پارچه یا چرم)
ابزارهای فیزیکی (سوزن، چسب، اسپری، منگنه مبلمان و …)
انواع چوب برای تولید فریم مبل (تخته، ام دی اف و چوب روسی)
تجهیزات مربوط به کارگاه شامل ابزار دستی و قطعات ماشین آلات:

ابزار دستی (پیچ گوشتی، میخ کش، متر نوار، متر نوار، سوهان، چکش)

تامین و خرید مواد اولیه تولید مبلمان:

بزرگترین مشکل صنعت مبلمان در ایران که تا به حال تولیدکنندگان مبلمان با آن مواجه بوده و بارها توسط مجامع مختلف مطرح شده است، گرانی مواد اولیه ساخت مبلمان است. به این ترتیب قیمت مبل به قدری افزایش می یابد که بسیاری از خانواده ها برای خرید مبل با کیفیت مشکل پیدا می کنند. برای برخی از تولیدکنندگان مبلمان، اگر دولت حمایت های هدفمند را تغییر دهد تا مواد اولیه با قیمت کمتری به دست تولیدکنندگان برسد، قیمت نهایی محصول کاهش قابل توجهی پیدا می کند، در حالی که تولیدکنندگان قیمت سود محصول با کیفیت را کاهش می دهند.

ابزار حکاکی

شعله را دید
میز برش
برق
گیره پنوماتیک
تجهیزات سه و پنج طبقه
رنده آسیاب شده
میخ و میخ
اره مستقیم و مدور
ماشین کثیف است
چرخ خیاطی پارچه مبل

کارگاه مبل سازی یافت آباد- کارگاه مبل سازی یافت آباد – کارگاه مبل سازی یافت آباد – کارگاه مبل سازی یافت آباد – کارگاه مبل سازی یافت آباد – کارگاه مبل سازی یافت آباد – کارگاه مبل سازی یافت آباد – کارگاه مبل سازی یافت آباد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *