مبل, تعمیرات مبل

قیمت مبل چستر ایتالیایی

قیمت مبل چستر ایتالیایی یکی از مبل های مدرنی است که به تازگی وارد بازار شده است. این روزها استفاده از این نوع مبلمان بسیار زیاد شده است و مبل یکی از وسایل ضروری اکثر خانه ها است که بدون آن نمی توانید دکوراسیونی شیک در خانه داشته باشید و باعث می شود خانه شما ناقص دکور شود.

قیمت مبل چستر ایتالیایی

قیمت مبل چستر ایتالیایی

-مبل چستر ایتالیایی دو نوع هستند

مبلمان کلاسیک
– مبلمان راحت
این دو دسته به دسته های دیگری تقسیم می شوند که مبل چستر یا مبل چستر ایتالیایی یکی از این نوع مبلمان است. مبل چستر طرفداران زیادی دارد و در سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
این مبلمان در اکثر مکان ها از لابی هتل ها گرفته تا ادارات و دفاتر خصوصی و منازل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، این مبلمان مورد علاقه افراد زیادی است. در این مطلب شما را با انواع مبل چستر ایتالیایی آشنا می کنیم تا بهتر بتوانید مزایا و ویژگی های این مبلمان را درک کنید.

راحتی مبلمان چستر ایتالیایی

مبلمان راحتی برای آرامش و آسایش ساخته و تولید می شود و مبلمان کلاسیک بیشتر به عنوان یک وسیله دکوری استفاده می شود و به دکوراسیون شما زیبایی و جلوه خاصی می بخشد.
یکی از انواع مبل راحتی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، مبل چستر است که علاوه بر زیبایی، نرمی خاصی دارد و بسیار راحت است. راحتی این مبل به حدی است که فرد هنگام استراحت از آن لذت می برد.

تاریخچه مبل چستر ایتالیایی

این مبل به این دلیل به وجود آمد که شخصی به نام مستر ارل به دنبال مبل بود که وقتی روی کت و شلوارش می نشیند چروک نشود، بنابراین مبلی را سفارش داد که طرح خاصی داشت و طرح را به یک صنعتگر محلی داد. ساخت این مبل قبل از قرن 19 طراحی این مبل ساده بود، اما در قرن 19 تغییرات زیادی در شکل مبل چستر ایتالیایی و سایر مبلمان ایجاد شد و مبل چستر مدرن و مجلل شد. .

مبل های چستر ایتالیایی اولیه چندان راحت نبودند اما بعدها با طرح های بسیار زیبا و شیک و بسیار راحت ساخته شدند. و این اثاثیه چنان محبوب شد که به خانه های اعیان و ثروتمندان راه یافت.

دلیل محبوبیت روزافزون مبل چستر

مبل چستر روز به روز در بین مردم رواج پیدا کرد به طوری که از این مبلمان در کلوپ ها استفاده می شد و باعث می شد افراد ثروتمندی به این باشگاه ها بیایند و روی آن بنشینند و بحث کنند.
کم کم استفاده از مبل چستر ایتالیایی آنقدر زیاد شد که به مطب پزشکان به خصوص مطب روانشناسان راه پیدا کرد و اولین مبل چستر که توسط یک درمانگر استفاده شد.
همین موضوع باعث شد تا مبل چستر ایتالیایی را انتخاب کند تا بیماران بتوانند خیلی راحت روی آن بنشینند یا دراز بکشند و با او صحبت کنند. راحتی مبل چستر باعث شد که فروید از آن برای بیماران خود استفاده کند و آن را بسیار محبوب کرد.

طراحی ظاهری مبل چستر ایتالیایی

مبل چستر شکل و ظاهری متفاوت با سایر مبلمان دارد. این مبل دارای دسته های پهن، نشیمن گاه پهن و لبه های گرد است که بیرون زده و ارتفاع کمی دارند.
یکی از ویژگی هایی که مبل چستر ایتالیایی را زیباتر و متفاوت می کند این است که دارای گلدوزی های زیبایی است که به صورت الماس بر روی این مبل دوخته می شود .

برخی از این الماس ها به طور مرتب با نگین های درخشان یا دکمه های زیبا در کنار هم قرار می گیرند. لمس گلدوزی در این مبلمان این مبلمان را زیباتر و مورد پسند بسیاری از افراد قرار داده است.

جنس مبل چستر ایتالیایی

در سال های گذشته مبلمان چستر را چرم می ساختند اما در حال حاضر این مبلمان از چرم است و علاوه بر آن از پارچه های ابریشمی و مخملی و انواع مواد جیر و کتان نیز استفاده می کنند و این مبلمان زیبا را تولید می کنند.

مزایا و معایب مبل چستر ایتالیایی

1. یکی از مزایای این مبلمان ظاهر شیک آنهاست.
2. دومین مزیت مبلمان چستر هماهنگی این مبلمان با اکثر تزیینات است.
3. این مبلمان طول عمر بالایی دارد که بسیار بادوام و مستحکم است.
4. این مبلمان تنوع رنگی بالایی دارد و هر فردی می تواند بنا به سلیقه خود این مبلمان را انتخاب کند.
5. یکی از مزیت های مهم و ویژه این مبلمان این است که با توجه به خواص ارگونومیک این مبل، برای تمامی افرادی که از عوارضی مانند کمردرد رنج می برند بسیار مفید و راحت می باشد. این مبلمان طبی بوده و استفاده از آن به هیچ وجه به کمر فرد آسیب نمی رساند و بسیار راحت و مناسب برای استراحت می باشد.

معایب مبل چستر ایتالیایی

درست است که مبل چستر ایتالیایی مزایای زیادی دارد که در بالا به آنها اشاره کردیم، اما معایبی هم دارد که به آن اشاره می کنیم.

قیمت مبل چستر ایتالیایی

قمیت مبل چستر ایتالیایی رو از مبل هانی تهیه فرمایید جهت استعلام قیمت و مشاوره با ما تماس بگیرید.

09124237793

قیمت مبل چستر ایتالیایی-قیمت مبل چستر ایتالیایی-قیمت مبل چستر ایتالیایی-قیمت مبل چستر ایتالیایی

قیمت مبل چستر ایتالیایی-قیمت مبل چستر ایتالیایی-قیمت مبل چستر ایتالیایی-قیمت مبل چستر ایتالیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *