سرویس خواب

بزرگترین تولید کننده سرویس خواب ایران

بزرگترین تولید کننده سرویس خواب ایران تنوع بالای سرویس خواب های موجود در بازار دست شما را در انتخاب سرویس خواب دلخواه باز گذاشته است. سرویس خواب نیز مانند مبلمان دارای طرح ها و رنگ های فراوانی است پس باید با توجه به فضا و چیدمان منزل خود سرویس خواب مناسبی را انتخاب کنید. شما می توانید سرویس خواب مورد نظر خود را با هر ابعادی مانند دایره، مستطیل، لوکس و عروسکی انتخاب کنید. رویال کلاسیک و مدرن یکی از انواع روتختی رایج در ایران است. سرویس خواب

 

بزرگترین تولید کننده سرویس خواب ایران

بزرگترین تولید کننده سرویس خواب ایران

بزرگترین تولید کننده سرویس خواب ایران

میز کنار تخت همیشه دوست همیشگی سرویس خواب است. میز کنار تختی که با سرویس خواب شما ست می شود زیبایی دو چندانی به اتاق خواب شما می بخشد. میز آرایش نیز خدمات اتاق خواب شما را تکمیل می کند. سرویس خواب مورد نظر خود را می توانید هم به صورت کامل و هم به صورت جداگانه تهیه کنید. ست اتاق خواب از نظر طراحی به دو نوع مدرن و کلاسیک تقسیم می شود.

سرویس اتاق خواب شامل اجزای زیر است:

بستر
کمد
میز آرایش
آینه
مبل تخت خواب شو

ما نگرانی شما را در مورد انتخاب روتختی مناسب درک می کنیم، زیرا ملافه با سلامتی شما ارتباط مستقیم دارد. از آنجایی که تخت خواب محل استراحت و آرامش شما پس از یک روز کاری پرمشغله است، تخت مناسب باعث می شود خوابی دلپذیر داشته باشید و انرژی کافی برای روز کاری بعد را تامین کنید.

تولید کننده سرویس خواب

بنابراین، قبل از خرید سرویس خواب، از خود بپرسید که چه نوع سرویس خواب برای شما مناسب است. آیا سوئیت اتاق خواب انتخابی ما با فضای خانه ما مطابقت دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی های انتخاب یک سرویس خواب مناسب آشنا شوید.

سرویس خواب تخت خواب

تخت مهم ترین و جذاب ترین قسمت سرویس خواب است. همانطور که گفتیم تخت با سلامتی شما ارتباط مستقیم دارد. تخت خواب ها در رنگ ها و مدل های متنوع در دو نوع یک نفره و دو نفره در بازار موجود می باشد. عرض تخت یک نفره استاندارد بین 90 تا 110 سانتی متر و عرض تخت دونفره استاندارد بین 135 تا 150 سانتی متر است.

طول سرویس خواب

طول تخت برای هر دو نوع دو متر است. ارتفاع مناسب برای تخت شما بین 35 تا 40 سانتی متر است. اگر آلرژی دارید هنگام خرید تخت آن را بو کنید! بله درست متوجه شدید، بعضی از تخت ها از چوب و رنگ بی کیفیت ساخته شده اند که باعث می شود بوی بدی از آنها متصاعد شود که در نهایت شما را بیمار می کند.

میز کنار تخت

میز کنار تخت، همراه جدا نشدنی هر تختی است. در اتاق خواب چراغ خواب روی پای تخت قرار می گیرد. همچنین می توانید وسایل ضروری خود را در کشوهای آن قرار دهید. هماهنگی با رنگ و طرح تخت و میز پاتختی جلوه خاصی به اتاق خواب شما می دهد. میز .

میز آرایش

میز آرایش زیبایی خاصی به اتاق شما می بخشد. لوازم آرایش مانند سشوار، برس و … روی میز آرایش قرار می گیرد. صندلی قرار گرفته در جلوی میز آرایش، استفاده از آینه را آسان می کند. هنگام خرید میز آرایش به دلیل آینه ای که روی آن قرار می گیرد، علاوه بر زیبایی باید به ایمنی آن نیز توجه کرد. اگر فرزند کوچکی دارید، حتماً میز آرایشی را انتخاب کنید که آینه به آن پیچ می شود.

کمد سرویس خواب

آپارتمان های کوچک امروزی استفاده از کمد دیواری را محدود کرده اند. اکثر این آپارتمان ها کمد دیواری دارند اما اگر لباس های زیادی دارید استفاده از کمد یک انتخاب ایده آل است. دسترسی به چیزها را آسان می کند. کمدهای ریلی بسیار راحت باز و بسته می شوند و استهلاک کمی دارند. . می توانید کیف و کفش خود را با استفاده از کشورهای آن سازماندهی کنید.

آینه سرویس خواب

اگر اتاق خواب شما بزرگ است، می توانید از آینه استفاده کنید. آینه به دلیل انعکاس نور جلوه خاصی به اتاق شما می دهد. اگر زیاد به مهمانی می روید، آینه داخل اتاق به شما کمک می کند زودتر ظاهر شوید.

مبل تخت خواب شو

مبل تختخواب شو در آپارتمان های کوچک امروزی جایی ندارد، اما اگر اتاق شما بزرگ است، مبل تختخواب شو انتخاب کنید.

چند نکته مهم در مورد ست تخت مناسب

از پنبه آغشته به پارافین یا روغن جلا استفاده کنید تا ملافه خود را روشن کنید.
رنگ های سفید و خاکستری همیشه برای روتختی های مدرن در نظر گرفته می شوند. در ست اتاق خواب مدرن شما در انتخاب رنگ آزاد هستید. برعکس در ست اتاق خواب کلاسیک از رنگ های تیره و شلوغ استفاده می شود.
با توجه به سلیقه خود و با در نظر گرفتن فضای اتاق و چیدمان آن می توانید یک سرویس خواب از ام دی اف، فلز، چوب و … را انتخاب کنید.
بهتر است ارتفاع تخت در حدی باشد که بتوانید به راحتی زیر آن را جاروبرقی بکشید.

بزرگترین تولید کننده سرویس خواب ایران-بزرگترین تولید کننده سرویس خواب ایران-بزرگترین تولید کننده سرویس خواب ایران-بزرگترین تولید کننده سرویس خواب ایران-بزرگترین تولید کننده سرویس خواب ایران-بزرگترین تولید کننده سرویس خواب ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *