مبل, میز

قیمت میز ناهار خوری 4 نفره ارزان

قیمت میز ناهار خوری 4 نفره ارزان یکی از رایج ترین انواع میز که مورد پسند بسیاری از افراد قرار می گیرد، میز ناهارخوری 4 نفره است. این نوع میز برای خانواده ای با جمعیت متوسط ​​4 نفر بسیار مناسب و کافی خواهد بود زیرا علاوه بر کارایی بسیار، حجم زیادی ندارد و در نتیجه فضای زیادی را اشغال نمی کند. . همچنین برای خانواده هایی که خانه های بزرگ ندارند بسیار مفید خواهد بود.

 

قیمت میز ناهار خوری 4 نفره ارزان

قیمت میز ناهار خوری 4 نفره ارزان

میز ناهارخوری 4 نفره ارزان

به همین دلیل میز ناهارخوری 4 نفره می تواند انتخاب بسیار مناسبی به خصوص برای خانه هایی با متراژ کم باشد. البته چون این نوع میزها بسیار متداول هستند، تنوع زیادی هم دارند.

در واقع میزهای ناهارخوری  4 نفره ارزان در طرح ها و رنگ های متنوع تولید و به بازار عرضه می شوند. اگر قصد خرید یک میز ناهار خوری ارزان را دارید، به راحتی می توانید اجناس با کیفیت بسیار خوبی را در این دسته پیدا کنید. با ما همراه باشید تا با اطلاعات مهم میز ناهار خوری 4 نفره آشنا شوید.

تولید میز ناهار خوری 4 نفره

همانطور که گفتیم میز ناهار خوری 4 نفره به دلیل محبوبیت و استفاده بسیار زیاد در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود و شما می توانید با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون خود یکی از این انواع را انتخاب و خریداری کنید.

میز ناهار خوری سلطنتی 4 نفره

از انواع میزها ی ناهار خوری می توان به میز غذاخوری سلطنتی 4 نفره اشاره کرد. این نوع میزها از چوب خالص و پارچه مرغوب ساخته می شوند و معمولا بدنه چوبی آن دارای منبت و کنده کاری بسیار ظریف و جذابی است. در واقع می توان از این نوع میزها در خانه های مجلل و باشکوه و در کنار مبل های سلطنتی استفاده کرد.

ساخت و تولید میز ناهار خوری

با توجه به اینکه برای ساخت و تولید میز ناهار خوری سلطنتی 4 نفره از چوب های اصیل و مستحکم مانند گردو یا راش استفاده می شود، بنابراین استحکام و دوام بسیار خوبی دارد و در نتیجه طول عمر بالایی دارد. رنگ میز سلطنتی می تواند سفید، نقره ای یا طلایی باشد. البته انتخاب این نوع میز بر اساس دکور و وسایل خانه ضروری است.

غذاخوری ورزشی ارزان برای چهار نفر

برخلاف میز ناهار خوری سلطنتی 4 نفره، نوع اسپرت آن طراحی و ظاهری بسیار ساده دارد که هیچ گونه کنده کاری و منبت کاری ندارد. برای ساخت این نوع میزها ممکن است از چوب با کیفیت پایین تری استفاده شود و به همین دلیل در هنگام خرید باید به این نکته توجه کنید.

البته کیفیت پایین آنها به معنای عدم استفاده از آنها نیست بلکه می تواند نیاز شما را به خوبی برطرف کند. در مورد رنگ این نوع میزها نیز باید بدانید که بیشتر پارچه موجود در آن ها بدون طرح است و بهتر است رنگ آن ها با مبلمان خانه هماهنگ باشد.

میز ناهار خوری مستطیلی 4 نفره ارزان

یکی از معروف ترین انواع میز ناهارخوری 4 نفره در بازار نوع مستطیلی آن است که در بین ایرانیان طرفداران زیادی دارد. از جمله مزایای این میزها این است که فضای زیادی را اشغال نمی کنند و به راحتی می توانند گوشه ها را پر کنند.

یکی از انواع میز ناهارخوری 4 نفره نوع گرد آن می باشد. اگر فضای بزرگی دارید می توانید از میز ناهارخوری گرد استفاده کنید. همچنین یکی از مزایای این نوع میز این است که برای مجالس خانوادگی بسیار مناسب است زیرا گوشه های تیز ندارد و در نتیجه خطر زیادی برای کودکان ندارد.

میز ناهار خوری چهار نفره چستر

از جمله زیباترین و معروف ترین میز ناهار خوری 4 نفره چستر است که به خاطر رنگ دوزی هایش بسیار معروف است. این نوع میز به دلیل طراحی بسیار به سبک مدرن نزدیک است و جالب است بدانید که خود میزهای چستر داراب انواع مختلفی دارند.

قیمت میز ناهارخوری

به گفته کارشناسان دکوراسیون داخلی بعد از مبل ها، میز ناهارخوری یکی از پرکاربردترین وسایل خانه است و از طرفی از نظر قیمتی شامل هزینه های دکوراسیون داخلی نیز می شود و به همین دلیل است. دانستن قیمت میز برای بسیاری از خانواده ها مهم است. میز ناهار خوری 4 نفره و میز ناهار خوری 2 نفره بسیار مهم است.

بنابراین لازم است بدانید که عوامل مختلفی در قیمت میز ناهار خوری 4 نفره موثر است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

مواد مورد استفاده میز ناهارخوری ارزان

یکی از عوامل مهمی که بر قیمت میز ناهار خوری 4 نفره تاثیر می گذارد، متریال به کار رفته در ساخت آن است. به طور کلی میز ناهار خوری با متریال های مختلفی مانند چوب، فلز یا پلاستیک طراحی و تولید می شود که هزینه نهایی آنها نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود. البته متریال جوبی نسبت به انواع دیگر مبل ها محبوبیت بیشتری دارد.

طبیعتا یکی دیگر از عوامل موثر بر میز ناهار خوری 4 نفره تعداد آن است و به عبارتی به ازای هر نفر اضافه چون یک صندلی اضافه می شود طبیعتا هزینه آن افزایش می یابد. بنابراین، باید بدانید که اگر قصد خرید غذاخوری دارید.

قیمت میز ناهار خوری 4 نفره ارزان-قیمت میز ناهار خوری 4 نفره ارزان-قیمت میز ناهار خوری 4 نفره ارزان-قیمت میز ناهار خوری 4 نفره ارزان-قیمت میز ناهار خوری 4 نفره ارزان-قیمت میز ناهار خوری 4 نفره ارزان-قیمت میز ناهار خوری 4 نفره ارزان-قیمت میز ناهار خوری 4 نفره ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *