مبل

مبل لوكس

مبل لوكس خرید مبلمان لوکس یکی از آرزوهای هر شخصی است. هرکسی دوست دارد وسایلی را برای خانه خود بخرد که به زیبایی و جذابیت محیط می افزاید و به اصطلاح لوکس است. لوکس بودن محیط از دو چیز ناشی می شود. یکی تجهیزات استاندارد و لوکس و دیگری چیدمان عناصر فضا بر اساس استاندارد و به صورت صحیح. از آنجایی که یکی از عناصر مهم در فضای منزل و دکوراسیون اداری مبلمان است؛ در این مقاله قصد داریم ویژگی های بارز مبلمان لوکس را بیان کنیم. همچنین انواع مبل های لوکس را معرفی کرده ایم تا شما را در انتخاب بهتر و چیدمان جذاب و مجلل منزلتان یاری کنیم.

مبل لوكس

مبل لوكس

سبک مبلمان لوکس

لوکس بودن یک خانه یک سبک است. آنچه در این سبک رعایت می شود نمایش هنر و اصالت آن در وسایل و مبلمان  لوکس مختلف خواهد بود. به عبارتی در چیدمانی لوکس از اجناس برند باکیفیت و خاص استفاده خواهد شد که اثری هنری و اصالت در دل دارند. ممکن است با این تعریف کمی گیج شوید. به همین منظور توضیحات تکمیلی را ارائه خواهیم داد.

 

مبل لوکس با برند مبل هانی

افرادی که مبل  لوکس  خانه های خود را به شیوه ای مجلل طراحی می کنند، دوست دارند از هنر و اصالت در انتخاب های خود استفاده کنند. این را می توان در وسواس این افراد برای انتخاب برند مشاهده کرد. برندهای مبلمان لوکس  مبل هانی سعی می کنند تصویری از هنر را بر روی محصولات خود پیاده کنند. این دقیقا همان چیزی است که به اصطلاح تجملاتی به دنبال آن هستند.

دکوراسیون های لوکس

افرادی که به دنبال نمایش هنر و اصالت در خانه خود هستند، فارغ از رجزخوانی، جذب دکوراسیون های مبل لوکس می شوند. بنابراین با توجه به محوریت بحث می توان نتیجه گرفت که برای انتخاب دکوراسیون لوکس باید به عواملی مانند هنر و اصالت آن توجه کرد.

مبل لوكس

مدل های لوکس مبلمان

مبلمان لوکس جدید کمک می کند تا فضای خانه باشکوه و مجلل به نظر برسد. البته وقتی از مبل لوکس صحبت می کنیم; لزوماً به معنای سبک کلاسیک و سلطنتی نیست. بلکه می توانید نمونه مبلمان لوکس را به سبک های مدرن خریداری کنید و معجزه زیبایی خانه را ببینید. همانطور که در ادامه این مطلب به معرفی مدل های لوکس مبلمان سبک مدرن نیز پرداخته ایم.

1. سفارشی و منحصر به فرد

بسیاری از افرادی که ترجیح می‌دهند تا سبک مبلمان لوکس را در منزل خود، به کار گیرند؛ طرح‌هایی سفارشی و منحصر به فرد از این مبلمان را خریداری می‌کنند. این طرح‌ها می‌تواند توسط برندهای معتبر و با الهام گیری از خلقیات و خلق سبک منحصر به فرد و مخصوص، ایجاد شود. به عنوان مثال برای کسی که عاشق دریا است، می‌توان از پارچه‌ها و حتی منبت‌هایی استفاده کرد که تداعی کننده‌ی امواج آب و آرامش ساحل باشد.

2. طرح‌های نامتعارف و خاص

ویژگی دیگر مبلمان لوکس، استفاده از طرح‌های نامتعارف در طراحی آن است. به عنوان مثال الهام گیری بدنه‌ی مبل از طرح حیوانات، می‌تواند به خلق مبلمان لاکچری و بی‌نظیر بیانجامد. به کارگیری طرح‌های نامتعارف در دکوراسیون لوکس جسارت می‌خواهد. همین امر باعث خواهد شد تا کم‌تر دکوری را با المان‌ها و طرح‌های نامتعارف ببینیم.

مبل لوكس

3. کیفیت و قیمت بالا

در تولید مبلمان لاکچری، بحث هزینه مطرح نمی‌شود. هم‌چنین برای منحصر به فرد شدن آن، گاهی متریال کم‌یاب و نایابی در مبلمان به کار برده می‌شود. این متریال، علاوه بر این‌که مبلمان را لوکس و زیبا می‌سازند، به کیفیت آن نیز خواهند افزود. کیفیت این مبلمان در هنگام استفاده به خوبی مشهود است. به عنوان نمونه، گران‌ترین و البته مرغوب‌ترین انواع چوب و پارچه در این مبل‌ها استفاده می‌شود. این متریال البته دوام بالایی دارند. به همین دلیل این مبلمان را حتی می‌توان در آثار عتیقه هم مشاهده کرد.

4. برند معروف

برند تولیدی مبلمان هانی ، یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که می‌تواند آن را در رده‌ی مبلمان لوکس، طبقه‌بندی کند. در صورتی که یک برند تولیدی بتواند بابت هنر و کیفیت محصولات خود، شهرت پیدا کند، به سایر برندها ترجیح داده خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

مبل لوكس-مبل لوكس-مبل لوكس-مبل لوكس-مبل لوكس-مبل لوكس-مبل لوكس-مبل لوكس-مبل لوكس-مبل لوكس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *