مبل

مبل تختخواب شو قسطی

مبل تختخواب شو قسطی

مبل تختخواب شو قسطی برای خانه های بزرگی طراحی می شود که سبک سنتی و کلاسیک دارند و استفاده از آن در محیط های مدرن درست نیست. کاربرد آنها بیشتر در محیط های آپارتمانی است.یکی از انواع مبل راحتی مدل مبل تختخواب شو می باشد که دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری می باشد.

 

مبل تختخواب شو قسطی

مبل تختخواب شو قسطی

 

ویژگی های مبل تختخواب شو

مبلمان مبل تختخواب شو  قسطی در دسته مبل های راحتی قرار می گیرند که دارای پایه های کوتاه، دسته های پهن و نشیمنگاه های نرم هستند و معمولا وزن سبکی دارند این نوع مبل دارای سبک های متنوعی از جمله کلاسیک، ال، مدرن و … می باشد که هر کدام باید با توجه به سلیقه و سایز مورد نیاز انتخاب شوند. زیرا این نوع مبلمان دارای اندازه های متفاوتی هستند.

انواع مبل تختخوابشو قسطی

یکی از انواع آن تک نفره است یعنی هم مبل و هم تخت فقط برای یک نفر استفاده می شود. عرض این مدل 80 سانتی متر است. مدل تک نفره دیگری هم هست که عرض آن 100 سانتی متر است، دو نفر می توانند از مبل استفاده کنند، اما تخت فقط برای یک نفر گنجایش دارد. مدل دونفره مبل تختخواب شو دارای عرض 140 سانتی متر است که دو نفر می توانند از آن به عنوان مبل و تخت استفاده کنند. البته یک مدل دو نفره با عرض 160 سانتی متر هم وجود دارد که سه نفر می توانند روی آن بنشینند اما تخت آن دو نفره است.

مزایای یک مبل تختخواب شو

امروزه متراژ بسیاری از خانه ها کوچک است و افراد زیادی هستند که در خانه ها و آپارتمان های کوچک زندگی می کنند. بنابراین نه می توانند از مبلمان بزرگ و مدل های سلطنتی استفاده کنند و نه می توانند از تخت در اتاق خود استفاده کنند، بنابراین بیشتر به سراغ مبلمان راحت و مدرن می روند. یکی از انواع این نوع مبلمان که برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است، مبل تختخواب شو می باشد که نسبت به سایر مبلمان و تختخواب ها مزایای زیادی دارد. مهمترین مزایای مبل تختخواب شو عبارتند از:

بهینه سازی فضا با مبل تختخواب شو

مهمترین و اصلی ترین مزیت مبل تختخواب شو قسطی، بهینه سازی فضا است. یعنی اگر اتاق خواب کوچکی دارید دیگر نیازی به استفاده از تخت ندارید بلکه می توانید با استفاده از مبل تختخواب شو هم مبل و هم تخت در اتاق خود داشته باشید و فضا را شلوغ نکنید.

قابلیت استفاده از مبل تختخواب شو در فضاهای مختلف

یکی دیگر از مزایای مبل تختخواب شو این است که می توان از آن در مکان های مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال، اگر کارمند یا رئیس شرکتی هستید که کار شما تا دیروقت طول می کشد و گاهی اوقات مجبور هستید شب ها در محل کار خود بمانید، می توانید یک مبل تختخواب شو بخرید و در اتاق خواب خود قرار دهید تا از آن به عنوان تخت استفاده کنید.

قیمت ارزان مبل تختخواب شو

یکی دیگر از مزیت های مبل تختخواب شو  قسطی قیمت پایین آن نسبت به تخت های دیگر است; بنابراین با خرید این مدل علاوه بر استفاده بهینه از فضا می توانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

مبل تختخواب شو فوم طبی

یکی دیگر از مزیت های مبل تختخواب شو نسبت به سایر تخت ها این است که اکثر این مبل ها دارای فضا و جعبه ای در زیر صندلی هستند که می توانید پتو، بالش و سایر وسایل خود را در آن قرار دهید و از شلوغی آن جلوگیری کنید.

جابجایی آسان مبل تخت

یکی دیگر از مزایای این نوع مبلمان این است که جابجایی بسیار آسانی دارد و اگر مهمان دارید می توانید به راحتی آن را جابجا کرده و در اتاق مهمان قرار دهید تا به عنوان تخت از آن استفاده کنید، به عبارتی دیگر نیازی به این نوع تخت را در اتاق خواب نگه دارید. و در جاهای مختلف قابل استفاده است.

مبل تخت خواب شو سبک

یکی دیگر از مزیت های مبلمان مبل تختخواب شو وزن سبک آن است که جابجایی آن را آسان می کند و برای افراد مختلف مانند دانشجو و اجاره نشین قابل استفاده است. جنس این نوع مبلمان بسیار مرغوب بوده و طول عمر بالایی دارد، زیرا به دلیل استفاده دوگانه از موادی مانند فوم سرد و فریم فلزی در ساخت آن استفاده شده است، بنابراین تشک تغییر شکل نمی دهد و تغییر نمی کند. افتادگی

تشک قابل تعویض

یکی دیگر از مزیت های مبل تختخواب شو این است که تشک بسیاری از مدل های آن قابل تعویض است و اگر از جنس یا طرح آن راضی نیستید به راحتی می توانید آن را تعویض کنید.

مبل تختخواب شو قسطی-مبل تختخواب شو قسطی-مبل تختخواب شو قسطی-مبل تختخواب شو قسطی-مبل تختخواب شو قسطی-مبل تختخواب شو قسطی-مبل تختخواب شو قسطی-مبل تختخواب شو قسطی-مبل تختخواب شو قسطی-مبل تختخواب شو قسطی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *