مبل

تولیدی مبل در یافت آباد

خرید مبل ال درنیکا

یکی از بزرگترین تولیدی مبل در ایران، تولیدی مبل در یافت آباد است که در تهران واقع شده و بیش از 8000 فروشگاه مبل با برندهای مختلف دارد، نامی که تقریباً همه کسانی که قصد خرید مبل را دارند، یک بار آن را شنیده اند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید…

تولیدی مبل در یافت آباد

مبل هانی یکی از فروشگاه های تخصصی مبلمان و دکور است که محصولات خود را به صورت حضوری و آنلاین در دسته بندی های متنوعی از جمله مبلمان، سرویس خواب، مبلمان اداری و سایر لوازم دکور منزل عرضه می کند.

درب در سراسر ایران ارائه می شود – تحویل درب منزل کلیه محصولات با گارانتی ارائه می شود.

زمانی که سفارش آنلاین می دهید، بسته به نوع سفارش، محصول شما در زمان مشخصی ساخته و ارسال می شود.

هنگام خرید از تولیدی مبل در یافت آباد، قیمتی که برای محصول می پردازید، قیمت کارخانه خواهد بود.

برای خرید اینترنتی می توانید با توجه به کالای مورد نظر خود به دسته بندی مناسب مراجعه کرده و با مطالعه مشخصات هر محصول و مقایسه آن ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای آموزش چیدمان مبل های راحتی در منزل کلیک کنید.

تولیدی مبل در یافت آباد

خرید مستقیم از تولیدی مبل در یافت آباد

مبل وینچنزا که نام آن برگرفته از نام یک شهر ایتالیایی است، اولین بار در ترکیه طراحی و ساخته شد.

تولیدی مبل در یافت آباد تنها تولید کننده مبلمان وینچنزا به صورت کاملا اورجینال است که توانسته دقیقا مدل اصلی را با همان کیفیت متریال به دست مصرف کننده نهایی برساند.

از جمله علائم لازم برای تشخیص این مشکل مهم ابعاد مبل ها که در مدل غیر اصلی کوچکتر است و همچنین کد رنگ و کیفیت آن: در مدل اصلی متالیک بژ روشن است. و در مدل های غیر اورجینال موجود در رنگ های نقره ای یا طلایی.

پایه های Vincenza از مبلمان چوبی از چوب راش گرجستان ساخته می شوند، اما تولید کنندگان مدل های افترمارکت گاهی اوقات از مواد پلیمری و پلاستیکی یا چوب های بی کیفیت استفاده می کنند که به مرور زمان می شکند.

برای مشاهده عکس محصولات بیشتر و اطلاع از تخفیف ها روی لینک کلیک کنید.

مدل 8 نفره وینچنزا دارای 2 عدد کاناپه 3 نفره چستر و آوانگارد و 2 عدد مبل تک نفره می باشد. جنس چوب روسی، رنگ پلی اورتان ترک، لمس دستی، دوخت بسیار باکیفیت با نخ ابریشم 15 لایه، نوارهای طلایی رنگ ثابت همگی بخشی از ویژگی های این مدل زیبا و بامزه است.

تولید کننده مبل هانی

شرکت مبل هانی تولید کننده مبلمان منزل، میز ناهارخوری، مبل و مبل، سرویس خواب، آینه، کنسول، استند تلویزیون می باشد.

برای زوج های جوانی که قصد خرید پکیج کامل جهیزیه را دارند، مبلمان، مبلمان، میز ناهارخوری، سرویس خواب، آینه، کنسول و میز تلویزیون به صورت ست قابل سفارش بوده و همچنین از تخفیف ویژه مبل چوبی و پرداخت هزینه بهره مند شوند. استفاده از اقساط بدون بهره

می توانید به صورت آفلاین و آنلاین در moblehani.com خرید کنید.

مجموعه مبلمان چوبی با بیش از 18 سال سابقه طراحی و ساخت در صنعت چوب و با داشتن بزرگترین فروشگاه مبل در استان تهران همواره در تلاش بوده تا بهترین کیفیت را ارائه دهد. و زیباترین مدل های محصولات نجاری با ارسال به دست مصرف کننده با نازلترین قیمت بدون واسطه در اختیار مشتریان خود بگذارد.

به دلیل نواسانات قیمت حتما قبل خرید استعلام بگیرید 09124237793

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *